Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saluut schreef:Dan heeft Ed Cappuccino, Lingh, Gribaldi en tijdens Rotterdam ook Nourejev op zware tour niveau gereden.
Kaja schreef:
Wat te denken van Kirsten en Jazz???
Yvette23 schreef:Kan iemand mij vertellen wat er met Laurens was, waar zo geheimzinnig over wordt gedaan. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig....
saluut schreef:Ik vond Kirsten ook écht Fantastisch!!! Niks ten nadele van Tineke maar zo heeft hij nog nooit gelopen! Ik vond het héél erg goed! In Amsterdam had ik nog een hele andere mening maar toen moesten ze nog aan elkaar wennen denk ik. Ze had hem dit weekend super voor elkaar. Echt klasse!
Aimee schreef:
En welk paard moge dat dan zijn?
Dimitri schreef:..ach ik heb de balle verstand van..echt, niets.. nada.. nopes...ik let altijd op mn eigen kippevel en hoe stil ik er van wordt...en ze kregen me weer stil hoor!...heb aandachtig zitten kijken naar Kisten Beckers met Jazz...vond haar iid vooruit gegaan!..en bij Laurens van Lieren was ik pas echt stil..het spatte er gewoon vanaf...echt top om naar te kijken...vond van Anky deze proef beter gereden als in Vegas..daar vond ik (persoonlijk) Edward beter..van Sven Rotthenberg(schrijf ik het goed??) kan ik op een of andere manier geen kippevel van krijgen...en was dat nou van Uiteren?..die een wolkbreuk op haar hoofd kreeg??..en dan nog zo doorgaan en echt een superproef neerzetten, helemaal geweldig met een publiek die dat zo kan waarderen, JA..dat zijn mijn kippevel momenten!...heb echt zitten genieten!!(al hadden we het zooooowwww koud)
Gerrie schreef:Laurens had gezegd dat als ie bij de eerste drie zou eindigen hij zijn snor en sikje af zou scheren...