Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bobje26 schreef:Ik ben nog steeds aan het orienteren op geheel op maat gemaakte rijlaarzen..
Drunens gemaild voor de niro, zouden €200 EXTRA kosten op maarwerk te komen..
Uhh ff andere keer, dan zouden mijn simpele laarzen op bijna €1000 komen
AnneJ1995 schreef:bobje26 schreef:Ik ben nog steeds aan het orienteren op geheel op maat gemaakte rijlaarzen..
Drunens gemaild voor de niro, zouden €200 EXTRA kosten op maarwerk te komen..
Uhh ff andere keer, dan zouden mijn simpele laarzen op bijna €1000 komen
Echt??? Jeetje.
Heb op maat gemaakte DeNiro Ottoviano laarzen met aangepaste kleur van het stiksel, zonder veters voorop en extra hoge bogen, voor €460 geloof ik. Maar dus geen extra's op de bogen.
Dan snap ik dat je voor Celeris zou gaan!
P_Tries schreef:Goh, ik lees al een tijdje mee maar wil me toch even melden hier.
Ik heb jaren lang alleen Petrie laarzen gehad, lekker stevig en super kwaliteit.
Nu zie ik hier geweldig leuke laarzen voorbij komen en eigenlijk wil ik wel heel graag zo'n paar gaan bestellen, maar hoe is de kwaliteit te opzichte van Petrie? Erg soepel? Hier gaan de fans natuurlijk niet dit merk afkreken, en dat vraag ik ook zeker niet, maar wellicht kan er iemand van jullie (eerlijke) ervaringen delen?
Hoe vaak rij je met de laarzen en hoe vaak poets je ze? En is er al eens wat stuk geweest?
P_Tries schreef:Goh, ik lees al een tijdje mee maar wil me toch even melden hier.
Ik heb jaren lang alleen Petrie laarzen gehad, lekker stevig en super kwaliteit.
Nu zie ik hier geweldig leuke laarzen voorbij komen en eigenlijk wil ik wel heel graag zo'n paar gaan bestellen, maar hoe is de kwaliteit te opzichte van Petrie? Erg soepel? Hier gaan de fans natuurlijk niet dit merk afkreken, en dat vraag ik ook zeker niet, maar wellicht kan er iemand van jullie (eerlijke) ervaringen delen?
Hoe vaak rij je met de laarzen en hoe vaak poets je ze? En is er al eens wat stuk geweest?