lesilla schreef:
Ik geniet lekker van de solden en heb deze gekocht voor 8 euro, ideaal voor paard te rijden vind ik
Iedere keer als ik snel langs deze foto scroll, moet ik denken aan van die golfballetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lastig uit te leggen...JunkDeLuxe schreef:Nou, ik heb een C cup, en eigenlijk geen last van tieten die langs m'n oren vliegen hoor :p
Eerlijk waar, ik lieg niet =D 's Zomers rijdt ik vaak met een topje, en mams filmt meestal, en ook op de filmpjes zie ik geen borsten in het rond vliegen.. En nee, ik draag géén sportbh. Misschien hangt het allemaal wat van je zit ook af? En van het soort BH dat je draagt, of ie wel genoeg ondersteunt e.d. Ik heb er in ieder geval geen last van..
dan vliegen ze alle kanten op 
waar ik me prima mee red
Ik heb een licht gevulde ivm priemende *** Judith_H schreef:Ja, ook dat had ik vorige keer verkeerd gedaan, ben begonnen op de laatste rij oogjes.. Hoorde een paar weken geleden pas dat dat niet handig is, omdat je dan geen speling meer heb.
Nu doe ik braaf al mijn bh's op het eerste rijtje, zit gelijk een stuk prettiger.

Tulandro schreef:Ik heb van de week weer voor het eerst met mijn Hema sportbh gereden.. maar heb nu gemerkt dat hij echt te laag is en dat hij daardoor niet strak genoeg zit.
CinTwiZo schreef:Klopt, maar als ze er dan geen heeft die voldoet dan krijg je nooit of te nimmer je geld nog terug. Google maar eens op haar bedrijf of haar naam en dan klacht of iets dergelijks. Super veel mensen die problemen met haar bedrijf hebben.Ik heb sinds kort een sportbh van http://www.kiesdejuistesportbh.nl
Daar kan je zonder verzendkosten blijven ruilen tot je de juiste hebt gevonden. (en ze hebben er veel)
Mijne is geweldig!!!!Ik heb een licht gevulde ivm priemende ***
Geen afzakkende bandjes meer en gezonder voor mijn borstweefsel.
Ik heb ook niet de grootste maar lijkt me toch wel beter.
Kiwipitje schreef:Klopt, maar als ze er dan geen heeft die voldoet dan krijg je nooit of te nimmer je geld nog terug. Google maar eens op haar bedrijf of haar naam en dan klacht of iets dergelijks. Super veel mensen die problemen met haar bedrijf hebben.