Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blackbinky schreef:Als hij op de site staat moet je zeker een seintje geven hier, vind hem echt gaaf zo met die meerdere kleurtjes!!!!!!!
Maar wel leuk dat jullie ze eerst testen trouwens!

, komt die er ook met kunstleren kont
?
.
maar desondanks blijf ik het doen, heb er zoveel plezier in! Laat ook mijn paard regelmatig checken en die lijkt er geen last van te hebben
.
. Ik ben anderhalf jaar geleden bevallen van een dochter. Daarvoor had ik altijd maat 40 (wat goed past bij mijn bouw en lengte), maar na de zwangerschap had ik opeens maat 46. Alle kleding uit de kasten kon weg, niks paste meer. Ook mijn rijkleding natuurlijk. Inmiddels ben ik weer terug naar maat 44, maar het blijft een beetje steken. Toen ik na de zwangerschap weer ging rijden, voelde ik me echt een mega-kolos op een paard. Inmiddels ben ik ietwat gewend aan het beeld dat ik zie op de foto's als ik mezelf terug zie en voel ik me weer wat zekerder. Ik blijf bezig om in ieder geval weer af te vallen tot maat 42, maar hoe lang dat gaat duren, geen idee! Voorlopig zal ik het met deze buik moeten doen vrees ik.
Ga je direct mailen voor afspraak, shame shame
en die nieuwe met 3 kleurtjes ook!
Zijn die er ook nog in meerdere kleurtjes ?!? (of lees ik daar weer overheen?)
)
of broeken met veel te lange broekspijpen.
)
Lies21 schreef:Een vraag aan alle dames hier, wat voor sportbeha gebruiken jullie? Ik ben al een tijdje op zoek maar kan nog geen geschikt harnas vinden.
Of niet in mijn maat of niet stevig genoeg. Iemand hier suggesties?
) en van goeie kwaliteit dus ik neem ze ook in het assortiment op. 
, maar tekenen de Tatini broeken ook erg? (weet je wel, als je niet mega-strakke benen hebt, dat dat zo enorm tekent
)
, maar ik vind dat ook mensen met maat 46 mooi op hun paard kunnen zitten. Okee, een wedstrijdbroek flatteert niemand, maar ook daar vind ik een dikkere, ondoorschijnende stof mooier dan een hele dunne.Citaat:HuppaJenH....wat een leuke rijbroeken!! Die Tantini (??) die zijn ook gaaaaf en die nieuwe met 3 kleurtjes ook! Zijn die er ook nog in meerdere kleurtjes ?!? (of lees ik daar weer overheen?)