Dubarry

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:12

HenrietteM schreef:
Dragen jullie ze ook met een panty en een (spijker)rokje?

Ik heb neppers van de ANWB. In het begin toen ze nog mooi aansloten heb ik ze wel met een legging en een rok gedragen, maar eigenlijk vond ik dat niet echt mooi. Was puur omdat ik ging wandelen en daarna wat drinken, en ik graag een rokje aan wilde, maar ik was er niet echt van gecharmeerd. Met een panty zou ik zeker niet doen zelf, maar ja, ik doe wel meer niet wat andere mensen wel doen qua kleding, dus dat zegt niet zoveel. :o

HenrietteM

Re: Dubarry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:17

Zo'n hele dikke panty heb ik erbij aan (meer een maillot eigenlijk). Dan een mini spijkerrokje en een kort vestje met een dikke sjaal. Ik vind het eigenlijk wel leuk staan voor een boswandeling en zo.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:38

nee ik draag ze alleen met een spijkerbroek. en ook niet naar gewoon omdat ze stinken :o

ze zijn te breed voor mij om onder een rokje te dragen.. dat is geen gezicht

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:12

even een schopje omhoog geven.

ik heb sinds een week de dubarry galway gekocht, maar na de sneeuw van afgelopen week merk ik dat ze nat zijn van binnen. ze lekken enorm door. meer mensen die hier last van hebben? ik wil hier woensdag mee teruggaan naar de winkel, want voor 335 euro wil ik wel graag droge voeten houden!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:18

ow dat is echt niet goed dat je natte voeten krijgt! ik heb ook de galway en ik sta zelfs het ijs uit de waterbakken te trappen zonder natte voeten te krijgen.
Zal er idd zeker even mee terug gaan, service dan dubarry is altijd wel goed hoor ik. Ben benieuwd wat ze zeggen!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:21

lonnie schreef:
even een schopje omhoog geven.

ik heb sinds een week de dubarry galway gekocht, maar na de sneeuw van afgelopen week merk ik dat ze nat zijn van binnen. ze lekken enorm door. meer mensen die hier last van hebben? ik wil hier woensdag mee teruggaan naar de winkel, want voor 335 euro wil ik wel graag droge voeten houden!

Dat is raar!

Ik loop al 3 weken vrijwel onafgebroken op de Kildares en heb nergens last van!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:22

Ik zou er direct mee terug gaan! Ze horen waterdicht te zijn dat staat zelfs op doos! Ik heb sinds gister de Dubarry Kildare, de lichte! Ben er helemaal blij mee :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:45

Zou ze inderdaad terug brengen, mijn laarzen zijn ook 100% waterdicht..

Ben er zo blij mee met dit weer he, geen koude voeten, ideaal! En ze zijn nog mooi ook :)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:46

En duur :+

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:53

Hier nog een gelukkig Dubarry Galway eigenaar.
De laarzen horen inderdaad waterdicht te zijn, dus ik zou er inderdaad maar even mee terug gaan.

Duur zijn ze inderdaad, maar los van het feit dat het een rib uit mijn lijf was, ben ik er super blij mee. Sinds ik ze heb is er nog geen dag voorbij gegaan dat ik ze niet heb gedragen. Ik vind het nu al de beste aankoop van afgelopen jaar.
Ik heb ze afgelopen week gedragen met een spijkerrokje en persoonlijk vond ik dat erg leuk uitzien.

Hebben jullie van die bontsokken voor erin? Stiekem vind ik die ook erg leuk (maar ook behoorlijk prijzig) dus ik ben erg benieuwd naar ervaringen hiermee. Hoe blijven ze in de was? En maak je ze vast aan de laars of blijven ze gewoon los?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:54

Ik heb ze niet, vind ze wel erg gaaf voor bij de hoge. maar voor de lage bestaan ze niet.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:58

mijn dubarry's :)

Afbeelding

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:58

op marktplaats zijn die sokken 30 euro

Benna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:06

ook ik heb dubarry's. Heb ze nu ruim een jaar en ben er nog steeds erg blij mee. Ze horen ook echt waterdicht te zijn. Zeker mee terug gaan.
Ik heb ook de originele sokken erbij gekocht omdat ik nog steeds koude voeten erin kreeg. Het scheelt wel wat maar ik heb nog steeds koude voeten. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Afgelopen zaterdag heb ik nog wel een paar "nep" sokken bijgekocht omdat ik een paar zwarte wilde voor erbij. Deze kosten 10 euro en heb ik op de markt gekocht. Dit is een normale sok met bont. De dubarry sokken hebben een fleece sok.
Verder zitten ook deze erg fijn.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:06

ik heb nooit koude veoten in mijn dubarry's. terwijl ik echter snel koude voeten heb!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:11

@_Lott: mooie laarzen, maar zeker ook een knappe hond. Is het een Rodesian Ridgeback?

Ik zag de sokken inderdaad voorbij komen op marktplaats, maar vind €30,- alsnog veel geld voor een paar sokken.
Normaal ben ik wel fan van ebay.de maar zelfs daar zijn de dubarry spullen niet echt goedkoper te krijgen.

Koude voeten heb ik ook niet echt in mijn laarzen. Ik merk wel dat als ik stil sta dat het dan koud optrekt, maar zodra ik beweeg is dat weg. Ik zou die sokken dan ook meer erbij willen voor de mooi dan voor de warmte.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:20

_lott, welk model zijn je dubarry's?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:23

het is inderdaad een rodesian ridgeback

ik weet eigenlijk zo niet welk model het is :o heb deze wel nieuw een stuk goedkoper gekocht dan de nieuwprijs

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:45

volgens mij is dat de cashal ofzo iets?? die wilde ik eerst maar heb toch voor de galway gekozen.. volgens mij heten ze zo..

Ook deze winter ben ik er nog steeds blij mee :D!! Na een poets beur zien ze weer als nieuw!!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 14:05

volgens mij waren die laarzen van lott toen bij de paardendrogist ook goedkoper omdat het model eruit is gegaan. Vind die ruitjes opzich wel wat hebben. :j

hebben jullie de gouden tip om diepe krassen onzichtbaar te maken? m'n moeder heeft een kras zitten in dr kildare's en met blanco spul blijf je het zien, wilde bij de schoenmaker even gaan kijken of er een soortgelijke kleur schoensmeer is maar misschien dat jullie wel iets (beters) weten?

Zam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 14:45

Dat is inderdaad de Cashel !
Die gingen er bij ons op de zaak ook uit voor een stuk minder.

Zelf heb ik de Dubarry Galway, in de walnoot kleur.
Vorig jaar winter gekocht en al zo ontzettend veel gedragen ! En die van mij zijn ook zeker 100 % waterdicht.
Gisterochtend ook 4 uur lesgegeven in de kou, en dan ben ik toch wel heel erg blij met die laarzen. Heb als het echt koud is ook de bontsok er in aan.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:13

_Lauwtje_ schreef:
volgens mij waren die laarzen van lott toen bij de paardendrogist ook goedkoper omdat het model eruit is gegaan. Vind die ruitjes opzich wel wat hebben. :j

het zijn geen ruitjes hoor. wel ruitjes gestikt dacht ik

ik heb ze bij het swarte scheap. ik vind die met lichtbruine leerstukken ertussen mooier. maar dit scheelde zo enorm :)

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:08

Ik krijg wel altijd koude voeten in mijn Dubarry's :(......maar ik heb geen bontsok, dus misschien moet ik die dan toch maar eens aan gaan schaffen.....Zijn ze erg veel dikker dan normale paardrijsokken?? Anders vrees ik namelijk dat ik niet meer in mijn laarzen kom....

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:40

die gestikte ruitjes bedoelde ik ook... echt veel andere ruitjes zijn er niet te vinden nee

ik heb die sokken wel gepast, ze zijn niet zo heel dik, je doet ze over je andere sokken heen. (tenminste, dat deed ik bij andere laarzensokken wel)
Vind zo'n bontsok wel mooi maar voor mezelf weet ik niet of ik het wel leuk vind

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:00

Ik vind het vooral mooi.. Of het echt effectief is vraag ik me af..