Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fresley schreef:Ik denk dat je de polo pad wit van Eskadron wel mooi vind!
fresley schreef:Ik denk toch dat ik een advies nodig heb van mensen uit dit topic, want ik baal een beetje
Eerst zou ik wedstrijdjes gaan rijden met een schimmel van mijn werk, maar die is verkocht.
Alles gekocht in het blauw, want dat vond ik wel gaaf bij een schimmel!! Dus dan zou ik blauw met wit gaan starten. Blauwe lak laarzen, blauwe cap, blauw wedstrijd jasje.. Wit dekje met blauw randje.. Jullie kennen het vast wel.
Tot de schimmel verkocht wordt, en ik een vos voor mezelf heb.
Maar staat blauw eigenlijk wel bij een vos? Ik heb het topic door gezocht en ik heb niet echt een foto kunnen vinden...
absque_dubio schreef:fresley schreef:Ik denk dat je de polo pad wit van Eskadron wel mooi vind!
vind ik inderdaad super gaaf! Alleen ik dacht dat het logo te groot is? Of heb ik dat mis? Lees hier net iets over het logo eraf slopen, is dat te doen? Dan is dat een hele goede optie!
Mijn blauwe Hoeks jasje is binnen en zit echt super! Ik heb vaak dat jasjes bij m'n armen te kort zijn en taille te wijd, maar deze zit echt perfect! Heel mooi getailleerd. Zaterdag wedstrijd dus dan kan ik een foto regelen voor de mensen die dat willen?
xxxjanna schreef:Ja ik wil graag een foto zien! Welke maat had jij besteld? En kun je dan de maten opmeten bij het jasje alsjeblieft?
absque_dubio schreef:fresley schreef:Ik denk dat je de polo pad wit van Eskadron wel mooi vind!
vind ik inderdaad super gaaf! Alleen ik dacht dat het logo te groot is? Of heb ik dat mis? Lees hier net iets over het logo eraf slopen, is dat te doen? Dan is dat een hele goede optie!
Mijn blauwe Hoeks jasje is binnen en zit echt super! Ik heb vaak dat jasjes bij m'n armen te kort zijn en taille te wijd, maar deze zit echt perfect! Heel mooi getailleerd. Zaterdag wedstrijd dus dan kan ik een foto regelen voor de mensen die dat willen?