Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Passionato schreef:Ik heb ze vandaag op Boekelo gezien! De softshell lijkt me erg handig voor bij erbij, makkelijk wasbaar etc. Nadeel is wel dat ze wat minder afkleden vind ik. Ik vond het een erg vriendelijke vrouw en de prijs is ook erg netjes. Ze heeft in ieder geval mijn maten. Nu nog bedenken wat ik wil
Heb je een foto van jouw jasje?
gossa4ever schreef:kan opzich wel maar ik zou er dan wel een blauwe cap bij doen
zo heb ik ook nog een vraag! ik heb een grijs jasje gekocht, maar heb een blauwe charles owen cap.
nu heb ik gister een chique blauw dekje met blauw oornetje gekocht, vinden jullie dat dat kan samen?
het gaat om dit jasje :
[ Afbeelding ]
met dit dekje oornetje en wedstrijd shirt
[ Afbeelding ]
en dan met deze broek en plastron:
[ Afbeelding ]
wat vinden jullie, kan dat of moet ik dan toch echt aan een zwarte cap gaan geloven?
Nies_ schreef:Zou het ook gewoon eens aantrekken! Moet zeggen dat ik er eerder een ander jasje of laarzen bij zou doen dan een andere cap. De combinatie grijs/donker blauw vind ik niet zo heel geslaagd.
Passionato schreef:Nies_ schreef:Zou het ook gewoon eens aantrekken! Moet zeggen dat ik er eerder een ander jasje of laarzen bij zou doen dan een andere cap. De combinatie grijs/donker blauw vind ik niet zo heel geslaagd.![]()
Dan valt mijn idee dus af![]()
Zoals ik al zei zit een nieuwe helm er nu even niet in.. hmmm.. maar ik vind donkerblauw wel heel mooi. Dacht het op te kunnen lossen door het blauw met grijs te combineren zodat het wat meer een geheel wordt.. maar ik weet het niet meer!