Hoe moeilijk is het nou om de reglementen op te zoeken?
Vragen staat vrij toch?
viefdepief
Geplaatst: 09-10-13 09:02
Het staat uiteraard vrij om te vragen, maar wanneer er op bijna elke pagina van dit topic een vraag gesteld wordt die gewoon in het reglement terug te vinden is wordt het wat vervelend Als je iets niet kunt vinden of niet geheel begrijpt is het wat anders, maar de helft van de vragers (Mag ik met een blazer starten? Mag mijn rijbroek ook roze zijn? Etc) zijn in mijn ogen gewoon te beroerd om er zelf wat moeite voor te doen en wachten daarom liever totdat een ander het antwoord opzoekt of geeft.
Ik heb het hierbij niet specifiek over de vraag van Christel1, maar begrijp de reactie van Nies_ wel heel goed
Ik heb ze vandaag op Boekelo gezien! De softshell lijkt me erg handig voor bij erbij, makkelijk wasbaar etc. Nadeel is wel dat ze wat minder afkleden vind ik. Ik vond het een erg vriendelijke vrouw en de prijs is ook erg netjes. Ze heeft in ieder geval mijn maten. Nu nog bedenken wat ik wil Heb je een foto van jouw jasje?
Ik heb van een bokker dit Juuls jasje overgekocht! En wat ben ik er blij mee En heb er de BR croco cap bij, witte kingsland broek en heb 2 paar laarzen, bruine en zwarte dus kan lekker afwisselen