Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanne_ schreef:Ik wordt niet warm of koud van deze discussie, voor mij is het met name een SOA (Studie Ontwijkende Activiteit).
Kaja schreef:En Aimee.... Veel plezier met je studie en het geeft niets hoor!!
Aimee schreef:
Volgens mij heeft
Laurens meer jaren GP-ervaring dan Edward! Alleen nog geen grote kampioenschappen gereden, maar dat komt zeker nog wel.
Mireille1970 schreef:Ehm Junioren is wel Z niveau hoor...(1999/2000)...
saluut schreef:Laurens evenveel ervaring in de GP als Edward?? Kom nou!! Ik weet niet meer of Cappuccino nou ook GP heeft gelopen.... Maar stel dat ik die erbij reken. Dan heeft Ed Cappuccino, Lingh, Gribaldi en tijdens Rotterdam ook Nourejev op zware tour niveau gereden.
Daarbij loopt Edward al heel wat jaartjes meer mee op dit niveau en vraag zelf maar aan Laurens... Senioren rijden is iets heel anders als Young Riders!! Je ziet niet alle toppers van de Junioren en Young Riders terug in de GP hoor.
Aimee schreef:Kaja, sinds wanneer rijdt Edward al die hengsten?
saluut schreef:Ik weet niet meer of Cappuccino nou ook GP heeft gelopen.... Maar stel dat ik die erbij reken. Dan heeft Ed Cappuccino, Lingh, Gribaldi en tijdens Rotterdam ook Nourejev op zware tour niveau gereden.