Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(had eerst bb gereden) en 1 balk omdat ik niet op zat te letten.
Toen besloten om nog een rondje hc te doen, al was het maar om mezelf een schop onder de kont te geven. Dat had geholpen want toen waren we foutloos.
Nu nog zorgen dat we dat meteen kunnen.
Saaams schreef:Wisselend! Soms staat er een parcour, afhankelijk wanneer je komt staat het wedstrijdparcours er al maar dan zonder de nummers en soms zet hij van te voren lijntjes neer
Ik les bij hem op afspraak. Hij geeft echt onwijs fijn les en ik heb echt het gevoel dat ik nu leer springen. Basis bevestigen ipv gewoon rijden. Want die meter tot 1.20 springt ze prima. Maar op ander terrein stop ik met rijden en word ze spooky en we hebben thuis eigenlijk altijd losse hindernissen nooit meer dan 5. Zeker een aanrader om daar eens te rijden!
We starten bb laag en hoog. Afhankelijk hoe we de laag doorkomen. Anders rijden we nog een extra rondje laag.
verder zonder balken. 

xVerax schreef:Bedankt voor de ontvangst haha!
Onze oefencross ging heel goed afgelopen weekend!
2e prijs meegenomen in een foutloze cross 2 seconden afwijken van de ideale tijd.
Elysa start jij ook aankomende zondag in Heeten? Volgens mij zag ik je op de lijst staan. 1e x B?

Weer veel km's maken op het lage werk en dan komt het wel weer.

Saaams schreef:Iemand ervaring met BB in Bunschoten?
Staan er echt kastelen ipv oxers![]()
Ga binnenkort op donderdag wel weer even rondje springen daar.
Helaas een balkje op 6 omdat ik haar te groot afdrukte en ze wat vlak werd, heel jammer! Maar goed alsnog maar 1 balkje dus ik mag niet klagen tussen al die echte springpaarden.