Urbiezira schreef:Heeft er iemand hier wel eens een KEP besteld bij Ros Ruitersport? Is een stuk goedkoper dan winkels zoals Epplejeck en Divoza, maar dan ook wel weer zo veel goedkoper dat ik mij achter m'n oren begin te krabben.
Ik zit even op de website te kijken, maar volgens mij zijn dit toch gewoon normale prijzen?
kan het zelfs op de website van Epplejeck zien, dat zij diezelfde cap zonder liner voor 308 euro verkopen, + nog een liner van 43 euro. Maar vergis me erin dat die op Ros ook zonder liner is, dus met liner is het verschil ongeveer 70 euro.
Alleen heb ik wel snel last van mijn oren met deze kou en ik rijd de hele winter dan ook eigenlijk met van die losse oorwarmers die je aan de bandjes van je cap kan doen. Geen gezicht, maar het werkt
Nu zag ik dat je van KEP ook een winterliner hebt, waarbij die oorwarmers soort van aan de liner vast zitten. Dit lijkt me ideaal, zo heb je ook geen gedoe met afzakken etc. Alleen vroeg ik me af hoe dik deze liner is, is deze bijv. nog dikker dan de gewone liner of vergelijkbaar? Hebben jullie ervaringen met deze winter liner?

Maar dat is persoonlijk natuurlijk!