Ging voor zwart, omdat dat beter bij mijn outfit past, maar van deze laarzen heb ik gedroomd! Gelijk even getest haha

Gelukkig pas ik nog in de standaard maat, maar moet wel ergens kunnen rekken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan zou je bijna laarzen v 700 euro kunnen bestellen en toch aan je budget v 500 euro houden

Is ook wel een goedkoper merk met bepaalde modellen als bijvoorbeeld Petrie of DeNiro.Bunn schreef:Ding is dat je per voetmaat, 7 kuitmaten hebt en slechts 4 hoogtematen. De dikte is het probleem vaak niet, maar de hoogte. Passen je lange benen niet in hoogte 49, dan moet je al maatwerk.En 49 is echt niet lang.
Ik ben ook maar 1.76 lang, maar heb minstens hoogte 52 nodig op een S kuit en 39 voet.
gett schreef:Vandaag voor een leuke prijs hele mooie laarzen gescoord
Ging voor zwart, omdat dat beter bij mijn outfit past, maar van deze laarzen heb ik gedroomd! Gelijk even getest haha[ [url=m/7NvO7n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig pas ik nog in de standaard maat, maar moet wel ergens kunnen rekken..

Zijn deze tabellen ook van andere merken verkrijgbaar? Ik heb voetmaat 41/42, kuitmaat 36/37 en hoogte 52/53. Heb nu Petrie Coventry laarzen, die me net te groot, te laag en te wijd zijn... Maar goed zat, en toen met extra korting gekocht. Nu ben ik bijna toe aan nieuwe laarzen, dus beetje aan het oriënteren (en klik me suf op de petrie website, wat heb ik al een hoop moois - en onbetaalbaars - ontworpen
). Heb nu wel bij de schoenmaker laarzen liggen die ik voor een prikkie op marktplaats heb gekocht. Wilde er ritsen in laten zetten, maar dat was belachelijk duur (5 keer meer dan wat ik voor de laarzen betaalde), dus er komt nu helemaal bovenin een inkeping met stukje elastiek
Prima oplossing! Maar dit zijn alleen maar trainingslaarzen. Voor de wedstrijden nog even sparen...
) Elise_K schreef:Wat ik bedoelde was Tattini. Dacht dat jij dat ook bedoelde
vanaf een eurotje of €190. Beetje vergelijkbaar met de DeNiro Tricolore
http://rsruitersport.nl/Tattini-ruitersport