Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leen_ schreef:Meestal zit de bovenste knoop in het midden van de boezem. Kan hoger of lager, is vooral persoonlijke voorkeur.
Vroeger was het dat je ook een oneven aantal knopen moest hebben, maar daar staat nu geen regelement meer op. Staat wel chiquer, en oneven aantal knopen. Net zoals een oneven aantal knotjes mooier staat.
Voor knopen kan je het beste gewoon naar een winkel gaan. Ik had ook zolang zitten zoeken naar knopen op internet maar ik vond helemaal niets wat me aanstond. Toen naar een fournituren winkel gegaan en ik kon nog niet eens kiezenBij ons hadden ze heel veel soorten parels-kleur, bling bling, gewoon metalen, houten, plastieken,... In alle verschillende vormen en kleuren. Keuze genoeg. Daarnaast kan je de kwaliteit ook beter bekijken als je ze eens vastneemt.
paulinevld schreef:Leen_ thanks! en de knopen aan de achterant?![]()
ik heb in winkels gekeken maar toch niet wat ik wil en heb nu mijn oude (donkergrijze) knopen gepimpt met glitternagelijk en ben er best tevreden over, het is in ieder geval voldoende voor een tijdelijke oplossing
mijn moeder snapt niet waarom ik het zo precies wil en er zoveel tijd in steek haha
ik heb trouwens zwart tuig, zwarte laarzen en een grijs met zwarte cap
Leen_ schreef:paulinevld schreef:Leen_ thanks! en de knopen aan de achterant?![]()
ik heb in winkels gekeken maar toch niet wat ik wil en heb nu mijn oude (donkergrijze) knopen gepimpt met glitternagelijk en ben er best tevreden over, het is in ieder geval voldoende voor een tijdelijke oplossing
mijn moeder snapt niet waarom ik het zo precies wil en er zoveel tijd in steek haha
ik heb trouwens zwart tuig, zwarte laarzen en een grijs met zwarte cap
Aan de achterkant heb ik ze op ongeveer taille hoogte gezet, daar waar ook de naden van het jasje zitten. Als je wel naden daar hebt![]()
Gaat prima met nagelak hoor, ik had de knopen van een vriendin ook gepimt met hotfix steentjes. Budget was klein, maar ze wou toch graag een chique jasje. Uiteindelijk voor 6 euro klaar, inclusief jasjeLang leve de kringloopwinkels. Mijn jasje had ik ook voor 5 euro gekocht, helemaal aangepast naar mijn model en smaak, uiteindelijk heeft het iets van een 16 euro gekost en ik ben er echt gek op.
Ik heb trouwens gemerkt dat ik mijn jasje nooit heb laten zien
paulinevld schreef:omdat ik 0 gram vet heb heb ik een 2 Blazers (donkerblauw en grijs) gepakt en die ga ik nu aanpassen met bling knopen. Deze sluiten beide al best wel hoog.
op de grijze ga ik ook nog zwart op het kraagje en de zakjes doen + hotfix
op de donker blauwe denk ik parels op het kraagje en mischien ook het zakje![]()
Hoe hoog sluit een normaal wedstrijd jasje ongeveer?
en wie mooie knopen weten met bling bling of parels
( al gekeken op de markt ,maar helaas)
Exitium schreef:Leen_ schreef:
Vind het een erg mooi jasje, zeker die knopen. Ziet er erg chic uit. En voor die prijs kun je nog eens wat maken.
mariekepiet schreef:@Trendylover:
je hebt daar een speciaal apparaatje (applicator) voor, lijkt op een soort mini soldeerboutjes. Hier kun je verschillende maten opzetstukjes opzetten voor verschillende soorten steentjes.
Je hebt deze applicators al vanaf 19,95 geloof ik!
en ik vind dat de steentjes best goed blijven zitten! Ik heb er ook al simpele zwarte truitjes mee opgevrolijkt en blijft ook door het wassen goed op zijn plek.
absque_dubio schreef:Ik stel mn vraag hier maar even.![]()
Via marktplaats een super gaaf rijjasje gekocht, precies een die ik prachtig vind en precies de kleur die ik zocht.Alleen blijkt er maat 40 in te staan, en is het geen maat 36 zoals de verkoper zei.
Voornamelijk bij de taille heb ik zo'n 10cm over.. Iemand een idee of dit betaalbaar en redelijk netjes in te nemen is? En of dit uberhaubt mogelijk is of dat ik beter een ander jasje kan zoeken?
mcjv schreef:Volgens mij moet je dan heel het jasje uit elkaar halen wil je het goed hebben. Anders gaat hij volgens mij heel raar zitten bij de mouwen.