Nee, ik er momenteel van Fila, ben ik tevreden van, maar het is tijd voor een paar nieuw...
Ik heb trouwens een 80C/D.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sappho schreef:moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed!
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag!
. Zonde van mijn geld. Dan besteed ik liever iets meer aan zodat ze langer meegaan
(hoewel ik zojuist wel heb hardgelopen in mijn normale BH, ging opzich wel prima, maar merkte dat mijn schouder begon te trekken, misschien dat het beter gaat met een sportbh
) Winged schreef:Ik heb ondertussen ook 2 bh's besteld. Viel me op dat er vanaf maat C erg veel keuze is bij de online winkels, maat A en B veel minder. Maar maatje B kan ook prima hobbelen(hoewel ik zojuist wel heb hardgelopen in mijn normale BH, ging opzich wel prima, maar merkte dat mijn schouder begon te trekken, misschien dat het beter gaat met een sportbh
)

De Hema bh's zijn de prullenbak ingegaan!
Janine1990 schreef:Denk dat mensen vanaf een C cup pas het belang inzien van een (goede) sportbh en dus dan pas kopen. Waar (web)winkels weer heel eenvoudig op inspelen door dat juist aan te bieden.
patpen schreef:Waarschijnlijk denken de meeste vrouwen met A of B dat het niet zo belangrijk is om een sportbeha te dragen. Vaak zie/hoor/lees je ook dat vrouwen met kleinere borsten überhaupt geen beha dragen omdat ze "toch maar weinig hebben". Maar zeker met sporten is het wel belangrijk om goede ondersteuning te hebben. Er zou wel meer keus moeten komen in de kleinere cups, en niet zoals nu vanaf C. De kleinere moeten echt gezocht worden.....
_Arwen_ schreef:Goede gewone BH's kosten evenveel
. Ik had al een beha nodig toen ik 10 jaar was en op mijn 15e moest ik mijn beha's kopen bij speciaalzaken. Dus het belang van een goede beha is mij niet onbekend. Beha's van 10 euro bij de Hema vandaan, zal ik niet dragen. Nu is er gelukkig veel meer keus in de grotere maten en zijn ze ook veel leuker geworden. 
) Gowlan schreef:Ik heb er 1 van Triumph (zoiets?) gekocht voor 'hard' sports, een betere hadden ze niet.
Heb een 70E genomen, een F had misschien net iets beter geweest qua cup maar die hadden ze niet meer.
En ik moest de volgende dag paardrijden en dus ik kon het beter maar even aanschaffen dacht ik..
Nu heb ik ermee gereden en op zich rijd het wel fijn, maar nog werkt het niet geweldig.
Hij zit wel super lekker en best stevig, maar toch ben ik overtuigd dat ik zal moeten gaan sparen voor een shock absorber.
Ik weet het niet zeker, misschien verwacht ik meer van een sport-bh dan het uiteindelijk zal brengen, maar niemand die mij daar verduidelijking in kan geven..
*edit: deze heb ik gekocht: klik
)
de Bh die ik besteld heb is helaas te groot en bied ook amper steun. Heb even de randen afgevoeld en wat gedrukt ed, maar ik ga deze bh niet omruilen tot een kleinere maat. Denk dat ik maandag even de stad hier inga en even opzoek ga naar een goede stevige

Rintah schreef:Gowlan schreef:Ik heb er 1 van Triumph (zoiets?) gekocht voor 'hard' sports, een betere hadden ze niet.
Heb een 70E genomen, een F had misschien net iets beter geweest qua cup maar die hadden ze niet meer.
En ik moest de volgende dag paardrijden en dus ik kon het beter maar even aanschaffen dacht ik..
Nu heb ik ermee gereden en op zich rijd het wel fijn, maar nog werkt het niet geweldig.
Hij zit wel super lekker en best stevig, maar toch ben ik overtuigd dat ik zal moeten gaan sparen voor een shock absorber.
Ik weet het niet zeker, misschien verwacht ik meer van een sport-bh dan het uiteindelijk zal brengen, maar niemand die mij daar verduidelijking in kan geven..
*edit: deze heb ik gekocht: klik
deze heb ik ook gehad en inderdaad. hij zat best stavig. maar ik kan je vertellen, SA zit nog veeel steviger. had bij deze ook nog een gewone bh er onder aan omdat het anders nog alle kanten op stuiterde. ik heb nu 75F dus qua maat ongeveer vergelijkbaar. heb nu deze van SA.. heerlijk
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 17,22&SM=0
(heb alleen geen idee waarom die revlecterende bandjes erop zitten)