Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zwieke

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 20:41

Zal ik mijn vriend ook zo'n BH aanschaffen :Y)

Nee, ik er momenteel van Fila, ben ik tevreden van, maar het is tijd voor een paar nieuw...

Ik heb trouwens een 80C/D.

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:18

sappho schreef:
moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed ;)!

Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

als je een niet zo grote maat hebt zijn er bij de hema leuke sport bh die voorgevormd zijn en de prijs wel redelijk

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:37

Mijn dagelijkse beha's gaan echt wel langer mee dan een 1/2 jaar. Sportbeha draag ik maar 1x per week dus die gaat voorlopig nog wel mee. Ligt ook wel aan de kwaliteit die je koopt. Een beha van 10 euro bij de Hema zal het eerder begeven dan de duurdere klasse. Laatst had ik t-shirt beha's gekocht voor <5 euro; bij de 1e x dragen al kapot :+. Zonde van mijn geld. Dan besteed ik liever iets meer aan zodat ze langer meegaan :j

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 13:39

Vandaag ook een leuke:
Kom net uit paardrijden, dus had mijn paardrijbroek en paardrijlaarzen nog aan en ik dacht: Laat ik eens even gaan kijken of ze nog een goede sport BH hebben bij de Hunkemöller.
Dus vraag aan een verkoopster wat ze hebben.
Verkoopster: voor welke sport?
Helaas was ik niet adrem genoeg om een leuk antwoord terug te geven, dus antwoorde maar heel braaf: voor het paardrijden.
En voor het geval ze het zou onderschatten, zei ik er nog wel achteraan: dan hobbelen ze ook wel lekker mee. :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 14:32

Ik heb ondertussen ook 2 bh's besteld. Viel me op dat er vanaf maat C erg veel keuze is bij de online winkels, maat A en B veel minder. Maar maatje B kan ook prima hobbelen :D (hoewel ik zojuist wel heb hardgelopen in mijn normale BH, ging opzich wel prima, maar merkte dat mijn schouder begon te trekken, misschien dat het beter gaat met een sportbh :?)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:17

Winged schreef:
Ik heb ondertussen ook 2 bh's besteld. Viel me op dat er vanaf maat C erg veel keuze is bij de online winkels, maat A en B veel minder. Maar maatje B kan ook prima hobbelen :D (hoewel ik zojuist wel heb hardgelopen in mijn normale BH, ging opzich wel prima, maar merkte dat mijn schouder begon te trekken, misschien dat het beter gaat met een sportbh :?)

Denk dat mensen vanaf een C cup pas het belang inzien van een (goede) sportbh en dus dan pas kopen. Waar (web)winkels weer heel eenvoudig op inspelen door dat juist aan te bieden.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:21

Dat kan best... Maar het is wel erg jammer :')

Naja, ik wacht even af totdat mijn bestelling binnen is. Ben benieuwd!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 14:30

Ik heb nog een livera bh gekocht, ben helemaal happy :D De Hema bh's zijn de prullenbak ingegaan! :)

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 14:55

Janine1990 schreef:
Denk dat mensen vanaf een C cup pas het belang inzien van een (goede) sportbh en dus dan pas kopen. Waar (web)winkels weer heel eenvoudig op inspelen door dat juist aan te bieden.

Waarschijnlijk denken de meeste vrouwen met A of B dat het niet zo belangrijk is om een sportbeha te dragen. Vaak zie/hoor/lees je ook dat vrouwen met kleinere borsten überhaupt geen beha dragen omdat ze "toch maar weinig hebben". Maar zeker met sporten is het wel belangrijk om goede ondersteuning te hebben. Er zou wel meer keus moeten komen in de kleinere cups, en niet zoals nu vanaf C. De kleinere moeten echt gezocht worden.....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:39

Goede gewone BH's kosten evenveel :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 18:32

patpen schreef:
Waarschijnlijk denken de meeste vrouwen met A of B dat het niet zo belangrijk is om een sportbeha te dragen. Vaak zie/hoor/lees je ook dat vrouwen met kleinere borsten überhaupt geen beha dragen omdat ze "toch maar weinig hebben". Maar zeker met sporten is het wel belangrijk om goede ondersteuning te hebben. Er zou wel meer keus moeten komen in de kleinere cups, en niet zoals nu vanaf C. De kleinere moeten echt gezocht worden.....

Denk dat dat ook wel zo is... Maar toen ik aan het paardrijden was merkte ik toch wel dat het op en neer ging. Niet veel, doet niet zeer, maar ik heb geen zin in theezakjes. Vind mn meisjes mooier op deze manier :))

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:09

_Arwen_ schreef:
Goede gewone BH's kosten evenveel :)

Mijn sportbeha koste 60 euro, mijn dagelijkse beha's kosten ongeveer de helft. En ik koop altijd goede beha's :j. Ik had al een beha nodig toen ik 10 jaar was en op mijn 15e moest ik mijn beha's kopen bij speciaalzaken. Dus het belang van een goede beha is mij niet onbekend. Beha's van 10 euro bij de Hema vandaan, zal ik niet dragen. Nu is er gelukkig veel meer keus in de grotere maten en zijn ze ook veel leuker geworden.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:52

Ik heb er 1 van Triumph (zoiets?) gekocht voor 'hard' sports, een betere hadden ze niet.
Heb een 70E genomen, een F had misschien net iets beter geweest qua cup maar die hadden ze niet meer.
En ik moest de volgende dag paardrijden en dus ik kon het beter maar even aanschaffen dacht ik..
Nu heb ik ermee gereden en op zich rijd het wel fijn, maar nog werkt het niet geweldig.
Hij zit wel super lekker en best stevig, maar toch ben ik overtuigd dat ik zal moeten gaan sparen voor een shock absorber.
Ik weet het niet zeker, misschien verwacht ik meer van een sport-bh dan het uiteindelijk zal brengen, maar niemand die mij daar verduidelijking in kan geven.. :\

*edit: deze heb ik gekocht: klik

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:31

Met een E cup heb je denk ik het zwaarste level aan sportbh's nodig. De bandjes lijken wat smal van deze bh en hij is ook nog eens vrij laag aan de voorkant. Dan hupst alles gewoon boven de bh uit. Ik denk dus dat deze bh jou gewoon niet genoeg stevigheid biedt eigenlijk.
(ik heb in ieder geval in dit topic geleerd dat de bh brede banden moet hebben, niet te elastisch mag zijn en voor de wat grotere dames moet hij vrij hoog zitten, oftewel een harnasje ;) )

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:46

Gowlan schreef:
Ik heb er 1 van Triumph (zoiets?) gekocht voor 'hard' sports, een betere hadden ze niet.
Heb een 70E genomen, een F had misschien net iets beter geweest qua cup maar die hadden ze niet meer.
En ik moest de volgende dag paardrijden en dus ik kon het beter maar even aanschaffen dacht ik..
Nu heb ik ermee gereden en op zich rijd het wel fijn, maar nog werkt het niet geweldig.
Hij zit wel super lekker en best stevig, maar toch ben ik overtuigd dat ik zal moeten gaan sparen voor een shock absorber.
Ik weet het niet zeker, misschien verwacht ik meer van een sport-bh dan het uiteindelijk zal brengen, maar niemand die mij daar verduidelijking in kan geven.. :\

deze heb ik ook gehad en inderdaad. hij zat best stavig. maar ik kan je vertellen, SA zit nog veeel steviger. had bij deze ook nog een gewone bh er onder aan omdat het anders nog alle kanten op stuiterde. ik heb nu 75F dus qua maat ongeveer vergelijkbaar. heb nu deze van SA.. heerlijk
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 17,22&SM=0

(heb alleen geen idee waarom die revlecterende bandjes erop zitten 8)7 )

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 12:20

Die reflecterende bandjes zijn voor als je een keer vergeet een shirt er over aan te trekken, dan zie zien ze je in het donker aankomen :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 12:27

Afbeelding

Ik geniet lekker van de solden en heb deze gekocht voor 8 euro, ideaal voor paard te rijden vind ik

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 13:06

ik koop altijd sport bh's van SA heb wel fila gehad maar heb nu toch echt maatje 85D en dan is de SA de enige die het een beetje op de plek houden maar weet iemand ook nog andere winkels waar ze te koop zijn bijv livera hunkermuller ik haal ze nu bij de divoza en 40 km heen en 40 terug dan worden ze al heel snel heel duur :')

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 13:25

Ben van de week bij de Hunkemoller in Wageningen geweest.
Ze hadden op dat moment niets, maar het zou wel weer binnen komen.
Uit de bschrijving die de verkoopster zat, kreeg ik alleen wel het idee, dat het om een gewone sportBH ging en niet om een SA.
Ben ook bij de PINK geweest en daar hadden ze wel SA, alleen niet mijn maat.
Mijn maat hebben ze uit een ander Filiaal laten komen en die ga ik straks even passen.
Livera weet ik niet, omdat we die in wageningen niet meer hebben.

http://www.pinklingerie.nl/

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 13:26

ps: als je je maat en het model weet, dan kan je ze bij Divoza toch ook bestellen via de webshop...
(weet alleen niet hoe duur de verzendkosten dan zijn)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:10

marjola: perry sport heeft ook de SA :)
Livera heeft alleen triumph, fila en anita (en ook eigen merk, maar dat zou ik niet aanraden als je een grote buste hebt)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:31

SA kan je ook bestallen via wehkamp Perrysport heeft maar tot D of E namelijk

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:19

Nou -O- de Bh die ik besteld heb is helaas te groot en bied ook amper steun. Heb even de randen afgevoeld en wat gedrukt ed, maar ik ga deze bh niet omruilen tot een kleinere maat. Denk dat ik maandag even de stad hier inga en even opzoek ga naar een goede stevige :+

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:29

Ik heb toch maar even niet aan het geld gedacht en de nieuwste SA gekocht.
Ik heb er 1 gekocht om uit te proberen.
Heb hem nog niet met rijden aangehad, maar heb wel het idee, dat ie goed stevig zit.
Als dat zo is, dan ga ik er denk ik ook nog 1 of 2 via marktplaats bestellen, want zag ze daar staan voor maar 38 euri.
Dat vond ik alleen lastig wanneer je een verkeerde maat besteld en je moet weer ruilen...
Ik weet niet of ik hier een link neer mag zetten van MP, maar als je op Shock Absorber zoekt kom je er vanzelf ;)

Degene die ik bij Link lingerie had gezien, die was er niet meer in mijn maat, ging geloof ik uit de collectie en ze hadden een verkeerde BH uit de andere winkel laten komen, was een gewone port BH in plaats van een steviger model, dus dat ging hem niet worden.

Ik had trouwens altijd 75B totdat ik bepaalde medicijnen kreeg en nu heb ik 80D :x

Dus als mensen nog vinden dat ze te mager bedeeld zijn :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 23:52

Rintah schreef:
Gowlan schreef:

deze heb ik ook gehad en inderdaad. hij zat best stavig. maar ik kan je vertellen, SA zit nog veeel steviger. had bij deze ook nog een gewone bh er onder aan omdat het anders nog alle kanten op stuiterde. ik heb nu 75F dus qua maat ongeveer vergelijkbaar. heb nu deze van SA.. heerlijk
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 17,22&SM=0

(heb alleen geen idee waarom die revlecterende bandjes erop zitten 8)7 )

Ik ga toch een SA passen vandeweek, wil gewoon zo graag een stevige bh!