Kleding voor de beter gevulde ruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:45

Mocht iemand nog opzoek zijn naar een mooi bruin rijjasje in maat 46, ik heb een mooie binnengekregen van het merk Catago :)

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:46

Och ja, ik vergeet ze elke keer te kopen. Zal morgen eens bij de Hema kijken.

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:17

Misterylady schreef:
Nou dat idee heb ik zelf niet echt maar het kleed wat meer af. Het houdt de boel wat bij elkaar zeg maar ;)

:j Dat is het precies! Als ik zo'n hempje dragen dan hoef ik alleen een sport beha ipv twee te dragen . . . (zonder hempie dan draag ik een beugel beha met een sport beha overheen om 'de boel bij elkaar' te houden :oo )

parador

Re: Kleding voor de beter gevulde ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:20

ik gebruik de hemdjes van de action, hoef geen sportbh meer aan....
bij mij krulen ze niet op , maar bij mij vallen ze ruim over mijn heupen

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 20:31

Ik heb ze ook, maar vind ze niet heel fijn! Als ik ze draag lijkt het net of ik zwanger ben!! Heb een buik en de hemdjes benadrukken die, haha! Ziet er heel raar uit!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:12

Ik heb een hele bak vol hemdjes van H&M, vind ik hele fijne dingen :j Krullen ook nooit op.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:08

Van de week 2 broeken bij Bon pris. 19,90 en erg tevreden :j Vandaag aan de lijn begonnen. Van de borstvoeding af dus het mag!

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:45

ik heb de hempjes van de action en vind ze prima, ze krullen eigenlijk alleen op als je ze ergens los overheen hebt, maar in mijn broek blijven ze mooi zitten.
ik vind het wel mooi dat ik dan ook eens iets aan kan hebben wat wat strakker zit zonder dat je alle rollen ziet :D

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 12:26

ik heb 3 hempjes van miss etam
in in mijn eigenlijke maat en 2 in een maat kleiner. als dat aangenaam zit kun je dat gerust proberen.
zit lekker aangesloten en geeft je ook nog wat steun. je valt er niet van af, je slankt er niet van af maar het wordt wat beter verdeeld waardoor het er slanker uitziet.
Hebben ze jullie ook de tip gegeven hoe je het beste die dingen aan kunt trekken?
van onder uit instappen en dan omhoog trekken, dan zit je niet te hannessen om dat ding aan te krijgen en blijft ie fijn lang op de heupen "hangen" zodat ie niet opkrult.

Lima84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:21

Hier even een vraagje van een beter gevulde ruiter :-)

Heeft er hier iemand ervaring met de laarzen van Mountain horse, type classic high rider... http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/rijlaarzen/leren-rijlaarzen/product/4300146/2066 Hoe deze laars valt, rijdt, etc.
Ik heb zelf jaren met de richmond high rider gereden http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/rijlaarzen/leren-rijlaarzen/product/4300122/2066, maar vond die toch wat laag. De classic high rider zou 1cm hoger zijn volgens de maattabel en t/m kuitmaat 45cm :D Want ik ben dus niet lang ofzo, maar heb wel lange onderbenen en bijna alle chaps/standaard laarzen zijn behoorlijk laag bij mij. Dus ik twijfel nu ook of ik die 1cm van deze MH laars echt de moeite waard vind.

Lima84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:23

parador schreef:
ik gebruik de hemdjes van de action, hoef geen sportbh meer aan....
bij mij krulen ze niet op , maar bij mij vallen ze ruim over mijn heupen

Hier nog iemand die blij is met de corrigerende action hemdjes!! :D Vind ze alleen wel heeeeel warm, lekker voor in de winter maar nu toch wel snel wat plakkerig worden.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 19:34

Geen ervaringen helaas met die laarzen, maar ze zien er wel erg mooi uit!!

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 21:11

Lima84 schreef:
Hier even een vraagje van een beter gevulde ruiter :-)

Heeft er hier iemand ervaring met de laarzen van Mountain horse, type classic high rider... http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/rijlaarzen/leren-rijlaarzen/product/4300146/2066 Hoe deze laars valt, rijdt, etc.
Ik heb zelf jaren met de richmond high rider gereden http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/rijlaarzen/leren-rijlaarzen/product/4300122/2066, maar vond die toch wat laag. De classic high rider zou 1cm hoger zijn volgens de maattabel en t/m kuitmaat 45cm :D Want ik ben dus niet lang ofzo, maar heb wel lange onderbenen en bijna alle chaps/standaard laarzen zijn behoorlijk laag bij mij. Dus ik twijfel nu ook of ik die 1cm van deze MH laars echt de moeite waard vind.

Ik heb de MH Firenze high riders, die vallen bij mij prima! Ze zouden niet veel langer moeten zijn want dan zouden ze teveel in mijn knieholte zitten. Maar mijn onderbenen zijn volgens mij dan ook van normale lengte. Deze laarzen lijken wel op die ik heb. Ik ben erg fan van MH! Misschien kun je ze ergens even passen om te proberen?

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 07:42

Ja die laars heb ik ook!! zitten super en ik ben toch wel kort van stuk (1,60)

Lima84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:54

En de Firenze is maar 1cm korter dan de classic highrider, dus dan vrees ik toch dat ze te kort zijn voor mij :-( Zeker als dressuurlaars.

Iemand nog een andere laarzentip? Geen lipica, want daar moet je al 14wkn op w8en ;-) Ik moet laarzen hebben die 46cm hoog zijn zonder dressuurboog en 49/50cm met boog en voor kuitmaat 45cm.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:47

@ Lima84, weet niet wat je budget is maar dan zou ik kiezen voor Petrie's. Die zijn sneller klaar alleen betaal je er meer voor. Ik heb ze nu denk zo'n 2 jaar en bevallen me prima.

Ik ben op zoek naar wat basic shirts en basic shirts met lange mouwen. Iemand een idee waar je die betaalbaar kan kopen? In zoveel mogelijk verschillende kleuren. Het is voor het paardrijden, moet nu steeds mijn goeie kleren aan en dat vind ik zonde.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 13:38

miss etam?

Lima84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 13:51

@ fjordjes; Ik ben een krent, wil max. 200eur uitgeven. Die MH laarzen zijn ook goedkoper verkrijgbaar ;)
Wat betreft shirtjes voor paardrijden ga ik meestal naar Zeeman, lekker goedkoop.

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 15:53

Lima84 schreef:
@ fjordjes; Ik ben een krent, wil max. 200eur uitgeven. Die MH laarzen zijn ook goedkoper verkrijgbaar ;) .

Ik weet niet welke maat (schoen/been/kuit) je nodig hebt maar heb nog een paar maten uit voorraad leverbaar: http://amazonexl.damster.nl/index.php?i ... 33&lang=NL

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 15:54

fjordjes schreef:
@ Lima84, weet niet wat je budget is maar dan zou ik kiezen voor Petrie's. Die zijn sneller klaar alleen betaal je er meer voor. Ik heb ze nu denk zo'n 2 jaar en bevallen me prima.

Ik ben op zoek naar wat basic shirts en basic shirts met lange mouwen. Iemand een idee waar je die betaalbaar kan kopen? In zoveel mogelijk verschillende kleuren. Het is voor het paardrijden, moet nu steeds mijn goeie kleren aan en dat vind ik zonde.

Bij de Didi, zijn wel wat duurder, maar blijven enorm mooi bij veel dragen en wassen en zijn hun geld zeker waard :j koop ze vaak in de uitverkoop en dat scheelt al een boel. Heb nu shirts liggen die ik al een jaar of 4/5 heb en ze zien er nog uit als nieuw :)

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:42

@Lima84: waar zijn de MH laarzen goedkoper verkrijgbaar???? Dat wil ik heel graag weten hihi!

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 16:38

ik ben nog steeds op zoek naar een leuk (niet te donker) grijs rijjasje, maat 48/50 (ivm voorgevel)
iemand nog sugesties?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 19:18

Mijn nieuwe aanwinst http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1488957 .
Meteen een reden om een aantal nieuwe rijbroeken aan te schaffen. :)

De laatste die ik heb gekocht was echt spotgoedkoop en komt van de Decathlon. Het is tamelijk dikke
stof dus ik vermoed net iets te warm in de zomer. En ze is ondertussen alweer te groot denk ik. Maar voor
dat geld koop je natuurlijk meteen een nieuwe. Denk dat ze 16 euro kostte :)

Op mijn verlanglijstjes staat nog:

-Sport bh
-Nieuwe rijbroek
-Aantal t-shirts voor te rijden met warm weer (zo'n goed ventilerend stofje)
-Misschien een leuk zomerjasje voor als het iets winderiger is :)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 08:21

Nickytje, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, leuk dier hoor!
Ja, nu heb je wel een paar rijbroeken nodig. Tenminste, met dit warme weer gebruik ik mijn rijbroek hooguit 2 keer achter elkaar, soms zelfs maar 1 keer, zo zweterig zijn ze dan...

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:44

Ik gooi hier even een vraagje erbij. Binnenkort is het de bedoeling om op wedstrijd te gaan, dus ik ben op zoek naar een rijjasje. Normale maat zit ik 42, 44 dus toch aardig gevuld, zeker in verhouding met "de standaard". Nu ben ik helemaal verliefd geworden op volgend jasje:
Afbeelding

Nu is echter mijn vraag: voor het beeld, wat zou het meest afslanken? Een jasje met deze snit of een volledig jasje?
Dank jullie wel alvast!