Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamajolijn schreef:geeske304 schreef:hoi!
dus u had het wel naar uw zin gehad in de les?
ik was dat meisje wat de stallen aan het uitmesten was!
fijn dat u zich zo welkom voelde!
dat is altijd leuk om te horen!
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad.Zou graag elke week komen rijden, maar dat laat de portomonee helaas niet toe.
![]()
Showtime is ook gelijk de lievelingspony van mijn dochter hihi.
Tinkiwest schreef:Fijn om hier eens te gaan kijken naar links met paardrijkleding (broeken) in grotere maten, ik draag nu een herenpaardrijbroek, Maar wil er graag nog wel een broek bij en dat is best lastig.
mamajolijn schreef:Jippie, gisteren een buitenrit van 2 uur gemaakt op een Shire!!! Foto's staan in mijn profiel!! (oude foto's worden ingescand as we speak en staan er over 2 uur in!).
Op zo'n Shire komen de verhoudingen tussen ruiter en paard mooi uit hihi!!!!!
En Suzanne, de jas reed heerlijk en was lekker warm, terwijl het buiten met de wind erg fris was. Echt een aanrader!
Ik wil in het voorjaar graag nog een keer een rit maken. Hebben er dames zin om mee te gaan?
Misterylady schreef:mamajolijn schreef:En Suzanne, de jas reed heerlijk en was lekker warm, terwijl het buiten met de wind erg fris was. Echt een aanrader!
Bevalt de jas?
Hij staat namelijk ook mijn verlanglijstje!
Blackbinky schreef:huppaJenH : Hoe gaat het eigenlijk met de grote maten lijn waar iedereen zijn maten voor door gegeven heeft??
Lies21 schreef:@ HuppaJenH, haha zie nu pas je reactie, had je al een PB gestuurd met hoever het ermee stond.
Maarre laat je het ons als 1e weten? Zitten daar dan ook die slanker lijkende rijbroeken bij?
Blackbinky schreef:Nou ben benieuwd HuppaJenH. Die broek hierboven ziet er in ieder geval erg gaaf uit!! Eindelijk een broek met meerdere kleuren!
Staan ze al op de site?
Trouwens gister de leren chaps (Equitector) van AmazoneXL binnen gekregen en gelijk uitgetest. Zien er erg netjes uit en rijden prima!