Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lindatje schreef:Harvest_Moon schreef:Deze laars is toch ook bij de Hyporama (rotterdam) te koop, of klopt dat niet? Ik wil deze week even gaan kijken
Ik ben laatst bij Horseplaza (Nieuwegein) geweest (ook van hypo), en de laarzen lijken er erg veel op. Die van de hypo zijn alleen van synthetisch leer.
Roos_s schreef:Lauste schreef:Maar deze laarzen vallen dus groter dan is aangegeven?
En ik snap de hoogte niet zo goed, bedoelen ze dan de hoogte van de dressuurboog of de hoogte totaan je knieholte?
totaan knieholte
Harvest_Moon schreef:Synthetisch leer... Anders gezegd nep leer. Of niet? Jammer, want ik wil wel erg graag echt leren rijlaarzen. Ik heb hier geen Divoza in de buurt en durf het ook niet aan om ze via internet te bestellen. Zou je ze dan nog terug kunnen sturen?
wendietjuhhh schreef:ik vind het echt geen mooie laarzen. er dun leer... als je aan de binnenkant voelde was het al bobelig.. net of de binnenkant van de buitenkan los liet.
ik heb me ook laten vertellen door de medewerkers dat de kwaliteit niet erg goed is. zeker niet als je dagelijks rijdt. Dus dan heb je nog duurkoop...
wendietjuhhh schreef:@t lauste, dun leer wil niet persee zeggen dat het soepel is... heb nu een iets dikkere leren rijlaars gekocht maar is zeker niet stugger dan die dunnetjes van divoza.
tja rubber is niet zo mooi
wendietjuhhh schreef:ik vind het echt geen mooie laarzen. er dun leer... als je aan de binnenkant voelde was het al bobelig.. net of de binnenkant van de buitenkan los liet.
ik heb me ook laten vertellen door de medewerkers dat de kwaliteit niet erg goed is. zeker niet als je dagelijks rijdt. Dus dan heb je nog duurkoop...
Lauste schreef:Maar deze laarzen vallen dus groter dan is aangegeven?
En ik snap de hoogte niet zo goed, bedoelen ze dan de hoogte van de dressuurboog of de hoogte totaan je knieholte?
dorieeen schreef:wendietjuhhh schreef:ik vind het echt geen mooie laarzen. er dun leer... als je aan de binnenkant voelde was het al bobelig.. net of de binnenkant van de buitenkan los liet.
Tsjaa wat wil je voor dat geld? ik vind ze voor 94 euro geweldig!!