Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PKFrancis schreef:Maureen ik heb hetzelfde jasje en de HH challenge cap zelf voorzien van 2 randjes roze steentjes (de donkerblauwe met bruine klep). Heb je plastron zelf gemaakt?
PKFrancis schreef:Oké ik rij nog met blouse in de kleur vd bies vd jas. Ik heb bruin tuig en laarzen dus dan kan de cap wel. De cap die jij in bestelling hebt, vind ik ook erg leuk! Komt rond december dacht ik maar voor 'erbij' vond ik 100euro te veel! maar die is echt leuk!
PKFrancis schreef:Michelle; Dit wedstrijsshirt is zeg maar wat dikker qua stof en niet 'stretchy' dus gaat inderdaad kruipen onder je HH St tropez. En je ziet bijna alles in/onder dit jasje. Ik vind m ook tegenvallen in het echt, niet echt kwaliteitswedstrijdshirt qua materiaal vind ik.
Maureen welke blouse is dat dan van Kingsland? Ik twijfel over die cap...mooi voor de wedstrijden en dan die andere thuis.![]()
ben jarig in december, misschien mooi kado
![]()
twijfel weer door jou.
CoronaLime schreef:Ik wil ook graag even mijn ''nieuwe'' wedstrijdset komen showen, ligt al een jaar in de kast te wachten.. en vandaag mocht ie er eindelijk uit
[ Afbeelding ]