Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:16

Oke, dicht tot 4 mei. Dan verwacht ik mijn laarzen pas ergens in juli _O-

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:34

Denk inderdaad dat het nog lang gaat duren als ze eenmaal weer open gaan, aangezien laarzen die besteld zijn in januari nog geleverd moeten worden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 23:07

Ohja die van jou toch? Dan zullen de mijne wel tegen de winter komen als ik weer tot mn enkels in de modder sta. Wilde eigenlijk mijn nieuwe voorlopig alleen gebruiken als de bak droog is. Lente 2021 dan maar? :')

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 08:24

_lauraaa_ schreef:
Ohja die van jou toch? Dan zullen de mijne wel tegen de winter komen als ik weer tot mn enkels in de modder sta. Wilde eigenlijk mijn nieuwe voorlopig alleen gebruiken als de bak droog is. Lente 2021 dan maar? :')

:') :')

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:26

kimmetje26 schreef:
Heb nu aantal weken mijn De Niro’s binnen. Heb altijd ariat gehad.
Nu naar aantal c ermee rijden zitten ze top, maar moet nog wennen aan gevoel in mijn benen. Ze zijn wel giga gaaf geworden [ [url=m/DWfXPb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige laarzen!
Welk model is dit?

Ik las dat DeNiro vanaf 4 mei weer aan de gang gaat. Heb mijn laarzen 5 februari besteld, en ben dus ook nog steeds helaas aan het wachten:(

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 21:41

heyhallohey schreef:
kimmetje26 schreef:
Heb nu aantal weken mijn De Niro’s binnen. Heb altijd ariat gehad.
Nu naar aantal c ermee rijden zitten ze top, maar moet nog wennen aan gevoel in mijn benen. Ze zijn wel giga gaaf geworden [ [url=m/DWfXPb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige laarzen!
Welk model is dit?

Ik las dat DeNiro vanaf 4 mei weer aan de gang gaat. Heb mijn laarzen 5 februari besteld, en ben dus ook nog steeds helaas aan het wachten:(

Geen idee welk model, maar ze zitten echt wel fijn.
Zo erg dat ik nog paar heb besteld in het grijs. Al duurt dat nog een eeuwigheid

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:38

Mijn deniro's zitten zooo slecht.. Heb ze nu al 4 jaar en laat ze steeds aan de kant staan omdat ze gewoon pijn blijven doen. Heb er vorige zomer dik 2 weken mee gereden omdat ik dacht ach heb ze niet zoveel aan gehad ze gaan vast nog wel lekker zitten maar ik blijf blaren krijgen... Heb vandaag dan maar besloten dat ik ze echt niet meer aan wil :(

Ik hoor rond mij alleen maar dat deniro zo lekker zit en ik vind ze ook zo mooi! Ben ik dan echt de enige? Steeds weer lig ik volledig open aan mijn achillespees :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:34

Passen ze wel goed? Moet zeggen dat ik dat met mijn petries in het begin ook heb gehad. Na een tijdje ging dat vanzelf over.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:46

_lauraaa_ schreef:
Passen ze wel goed? Moet zeggen dat ik dat met mijn petries in het begin ook heb gehad. Na een tijdje ging dat vanzelf over.

Ik heb ze laten aanmeten dus ze zouden eigenlijk moeten passen. Sluiten ook overal mooi aan, zijn niet te lang en toch steeds pijn. De tijd van het inlopen is na 4 jaar toch echt wel voorbij denk ik. Ik heb zelfs littekens van die dingen :')

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 02:03

Wat vreemd.. dit heb ik eigenlijk zelf nog nooit ervaren en heb toch al meerdere paar versleten. Heb ze zelfs niet echt hoeven inrijden, ook mijn dressagio’s met harde buitenkant zaten vanaf de eerste rit goed. Ook om me heen nog nooit gehoord, juist alleen maar positieve geluiden. Misschien dat ze toch niet helemaal goed zijn aangemeten? Wat balen dat je er in die 4 jaar tijd nog geen plezier van hebt gehad, zou niet moeten kunnen :(:)

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:17

Toch even mee doorrijden, gewoon regelmatig gaan gebruiken. De tip is in het begin alle moeilijke plekjes even goed afplakken met pleisters, dan blijft je huid beschermd. Na verloop van tijd en gebruik moet dat zonder pleisters kunnen.
Had zelf ook een paar die nog niet lekker zaten, leer bleef erg stug en stijf. Ondanks advies dat niet te doen leer paar keer gevet met Rapide lederdressing, daar werden ze net een fractie sneller soepeler van op de stukken waar het moest. En doorgezet ze toch regelmatig te dragen, nu zitten ze super.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:17

Wat ook kan helpen zijn natte kranten erin, die rekken het leer een beetje uit op de zere plek?

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:59

Joliieeenn schreef:
Mijn deniro's zitten zooo slecht.. Heb ze nu al 4 jaar en laat ze steeds aan de kant staan omdat ze gewoon pijn blijven doen. Heb er vorige zomer dik 2 weken mee gereden omdat ik dacht ach heb ze niet zoveel aan gehad ze gaan vast nog wel lekker zitten maar ik blijf blaren krijgen... Heb vandaag dan maar besloten dat ik ze echt niet meer aan wil :(

Ik hoor rond mij alleen maar dat deniro zo lekker zit en ik vind ze ook zo mooi! Ben ik dan echt de enige? Steeds weer lig ik volledig open aan mijn achillespees :(

2 weken is best kort.. bij mij heeft het langer geduurd voor ze lekker zaten. Bijna elke keer mijn knieholten open. In het begin gebruikte ik ze alleen de dag voor en op wedstrijd, pas nu ik ze ook voor training gebruik zitten ze lekker.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:08

Kijk dat bedoel ik nou dus ook! Laarzen waar ik het over had ben ik ook pas na 3 jaar echt gaan gebruiken, liet ze ook steeds in de kast staan. Denk echt minstens een maand goed gebruiken, ineens merk je dat ze lekker zitten.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:32

Mijn eerste paar laarzen waren drama. Uiteindelijk half jaar in de kast, toen toch maar aangetrokken op strand shoot. Door het water zijn ze gaan voren, opgedroogd en als gegoten! Tweede paar zat als een pantoffel vanaf moment 1.

Dus ga ermee in bad!

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:29

Ik zou toch niet snel met nieuwe laarzen van €800+ in bad gaan :') Lijkt me niet echt de bedoeling haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 17:24

ginatje schreef:
Ik zou toch niet snel met nieuwe laarzen van €800+ in bad gaan :') Lijkt me niet echt de bedoeling haha

Haha inderdaad.

Mijn Ottaviano's zaten gelijk goed, mijn Bellini's moest ik echt inrijden. Lopen ermee was echt vreselijk in het begin, dus dat heb ik zo min mogelijk gedaan (zijn ze ook niet voor bedoeld). Ik kwam in het begin nauwelijks mijn paard op :+, was hilarisch voor stalgenoten. Heb in het begin mijn hele knieholtes blauw gehad en een paar blaren. Heeft echt wel een maand geduurd voordat ze echt fijn zaten en nu vind ik ze fantastisch.

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:22

Hier ook de eerste maanden blauwe knieholtes, schaafwonden en de hele mikmak
Uiteindelijk zitten ze als gegoten!

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:57

Ik vind ze te mooi om mee in bad te gaan zitten dan doe ik er liever iemand anders plezier mee haha.

In totaal heb ik er toch zeker meer dan een maand mee gereden. Vooral in het begin en dan liep ik er zelfs hele dagen op tot mijn voeten en knieholtes tot bloedens toe open lagen. Ik heb ze mijn plus mama laten passen en zij vond ze dus meteen lekker zitten. Als het goed is rijd ze er vandaag even mee en als ze geen pijn aan haar voeten krijgt mag ze ze hebben van me. Ik heb opgegeven :+

Vind het wel heel jammer want vind deniro laarzen echt prachtig. Voor nu heb ik mijn zinnen op Dyon chaps gezet maar ook zooo duur! %) Als de winkels weer open mogen (woon in Belgie) dan wil ik wel nog eens andere laarzen passen misschien een ander model Deniro, wie weet zit dat beter. En anders met veel pijn in mijn hart toch Parlanti eens aan doen maar ik vind die laarzen zooo niet mooi :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 13:08

En een hakje erin? Het idee van de natte kranten vind je niks? Dat helpt namelijk echt heel goed (en is een stuk vriendelijker dan in bad..)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:58

Heeft iemand toevallig ervaring met het laten innemen van DeNiro’s?
(Mijn trainingslaarzen zijn al bijna 10 jaar oud en ik ben inmiddels afgevallen. Eigenlijk zijn te nog super goed, maar ze zitten bij de kuit nu veel te wijd. Zou innemen mogelijk zijn?)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:39

linda2008 schreef:
Heeft iemand toevallig ervaring met het laten innemen van DeNiro’s?
(Mijn trainingslaarzen zijn al bijna 10 jaar oud en ik ben inmiddels afgevallen. Eigenlijk zijn te nog super goed, maar ze zitten bij de kuit nu veel te wijd. Zou innemen mogelijk zijn?)

Mijn laarzen zijn ook te groot. Had contact met levade opgenomen ze zeiden dat het kon en koste destijds €100,- of het nu nog zo is?

Heb t zelf nog niet laten doen en gezien de lange wachttijd van nu wacht ik er nog maar even mee

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:43

Hmm dat vind ik wel veel geld voor mijn oude laarsjes :o aan de andere kant heb je er geen andere voor.... lange tijd maakt mij niet uit gezien mijn paard voorlopig uit de running is... misschien eens gaan informeren. Verder nog ervaringen?

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:51

Ligt eraan hoeveel ze ingenomen moeten worden. Ik heb 1 set polo terug gestuurd en die moesten 4cm smaller. Haas is dat niet gelukt en zijn ze nog te groot.

Nu heb ik maar nieuwe laarzen besteld.

De kosten waren €200,- en je bent ze echt weken kwijt.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 23:08

200 euro zelfs? :wow: jemig! Tja dat zijn mijn oude stappertjes niet echt meer waard :=