Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmetje26 schreef:Heb nu aantal weken mijn De Niro’s binnen. Heb altijd ariat gehad.
Nu naar aantal c ermee rijden zitten ze top, maar moet nog wennen aan gevoel in mijn benen. Ze zijn wel giga gaaf geworden [ [url=m/DWfXPb.jpg]Afbeelding[/url] ]
heyhallohey schreef:kimmetje26 schreef:Heb nu aantal weken mijn De Niro’s binnen. Heb altijd ariat gehad.
Nu naar aantal c ermee rijden zitten ze top, maar moet nog wennen aan gevoel in mijn benen. Ze zijn wel giga gaaf geworden [ [url=m/DWfXPb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een prachtige laarzen!
Welk model is dit?
Ik las dat DeNiro vanaf 4 mei weer aan de gang gaat. Heb mijn laarzen 5 februari besteld, en ben dus ook nog steeds helaas aan het wachten:(
_lauraaa_ schreef:Passen ze wel goed? Moet zeggen dat ik dat met mijn petries in het begin ook heb gehad. Na een tijdje ging dat vanzelf over.
Joliieeenn schreef:Mijn deniro's zitten zooo slecht.. Heb ze nu al 4 jaar en laat ze steeds aan de kant staan omdat ze gewoon pijn blijven doen. Heb er vorige zomer dik 2 weken mee gereden omdat ik dacht ach heb ze niet zoveel aan gehad ze gaan vast nog wel lekker zitten maar ik blijf blaren krijgen... Heb vandaag dan maar besloten dat ik ze echt niet meer aan wil![]()
Ik hoor rond mij alleen maar dat deniro zo lekker zit en ik vind ze ook zo mooi! Ben ik dan echt de enige? Steeds weer lig ik volledig open aan mijn achillespees
ginatje schreef:Ik zou toch niet snel met nieuwe laarzen van €800+ in bad gaanLijkt me niet echt de bedoeling haha
linda2008 schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met het laten innemen van DeNiro’s?
(Mijn trainingslaarzen zijn al bijna 10 jaar oud en ik ben inmiddels afgevallen. Eigenlijk zijn te nog super goed, maar ze zitten bij de kuit nu veel te wijd. Zou innemen mogelijk zijn?)