Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Gisteren kwam mijn HH Saint tropez jasje binnen!
Was al bang dat hij zo fel zou zijn, maar vind hem toch wel leuk. Voor het springen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Trek hem zsm even op mijn paard aan!
_Marinke_ schreef:Hoezo zou je een broek met gekleurd zitvlak niet kunnen herstellen? Oké zonder broek starten gaat hem helemaal niet worden natuurlijk..Maaaar als je dus met gekleurd zitvlak start én je weet dat het niet mag en je er om uitgesloten kan worden. Waarom zorg je er dan niet voor dat je een extra broek (zonder gekleurd zitvlak dus
) in de auto hebt liggen zodat je het kan herstellen?
![]()
Geen idee in hoeverre jury's daarmee akkoord zouden gaan, maar paard in handen van groom dumpen, naar trailer rennen, snel andere broek aan, weer terug naar paard en hup je proef in. Daar gaat toch geen halfuur inzitten?Intussen kan degene na jou eerst starten en loopt het programma ook amper vertraging op (lijkt me
).
Tenminste zo denk ik.. als je het risico wilt nemen (en ik geef mensen groot gelijk hoor..), waarom dan niet ook ervoor zorgen dat je het kan herstellen mocht een jury je erop aanspreken en willen uitsluiten?
Michelleex schreef:_Marinke_ schreef:Hoezo zou je een broek met gekleurd zitvlak niet kunnen herstellen? Oké zonder broek starten gaat hem helemaal niet worden natuurlijk..Maaaar als je dus met gekleurd zitvlak start én je weet dat het niet mag en je er om uitgesloten kan worden. Waarom zorg je er dan niet voor dat je een extra broek (zonder gekleurd zitvlak dus
) in de auto hebt liggen zodat je het kan herstellen?
![]()
Geen idee in hoeverre jury's daarmee akkoord zouden gaan, maar paard in handen van groom dumpen, naar trailer rennen, snel andere broek aan, weer terug naar paard en hup je proef in. Daar gaat toch geen halfuur inzitten?Intussen kan degene na jou eerst starten en loopt het programma ook amper vertraging op (lijkt me
).
Tenminste zo denk ik.. als je het risico wilt nemen (en ik geef mensen groot gelijk hoor..), waarom dan niet ook ervoor zorgen dat je het kan herstellen mocht een jury je erop aanspreken en willen uitsluiten?
Dit dus, vroeg ik me ook af.
Passionato schreef:Grrrrrr weer minpunt erbij voor divoza. Je gaat met een lijstje, maar als de helft er niet is ben je wel lekker goedkoop uit. Ik was dus op zoek naar mooie creme kleurige of lichtbeige bagages voor bij een heel mooi dekje dat ik overgenomen heb. .. wat denk je... is de zaak zo groot.... alleen maar een paar witte!!! Grr Nog even bij de blauwe rijjasjes gekeken, niet veel over ( na woensdag denk ik) en niets paste. Bodywarmer dan maar. ... keus uit mondoni (zat mij niet goed) twee zilveren (zoek iets neutraals) en hehe eindelijk, donketblauwe eurostar.... paste net niet mooi, dus toch maar niet voor die prijs.. Moest nog een bepaald sprengerbit hebben.. ook niet.. tja. Wel mooie bruine pikeur rijbroek gescoord. Animo paste ik trouwens ook al niet, zakte van mijn billen hihi.
excuses als dit berichtje zeurderig overkomt, maar moet even frustraties kwijt
tiffclaus schreef:[ Afbeelding ]
Divoza heeft mooie champagne kleurige wedstrijd dekjes. Zitten ook altijd heel goed onder t zadel
Van pagony en ze kosten niet veel
Eurostar champagne kleurige broeken hebben wij altijd.
michelle___ schreef:Passionato schreef:Grrrrrr weer minpunt erbij voor divoza. Je gaat met een lijstje, maar als de helft er niet is ben je wel lekker goedkoop uit. Ik was dus op zoek naar mooie creme kleurige of lichtbeige bagages voor bij een heel mooi dekje dat ik overgenomen heb. .. wat denk je... is de zaak zo groot.... alleen maar een paar witte!!! Grr Nog even bij de blauwe rijjasjes gekeken, niet veel over ( na woensdag denk ik) en niets paste. Bodywarmer dan maar. ... keus uit mondoni (zat mij niet goed) twee zilveren (zoek iets neutraals) en hehe eindelijk, donketblauwe eurostar.... paste net niet mooi, dus toch maar niet voor die prijs.. Moest nog een bepaald sprengerbit hebben.. ook niet.. tja. Wel mooie bruine pikeur rijbroek gescoord. Animo paste ik trouwens ook al niet, zakte van mijn billen hihi.
excuses als dit berichtje zeurderig overkomt, maar moet even frustraties kwijt
Divoza had ook kortingsdagen he.. Dus dan ligt er sowieso niet veel omdat ze ruimte moeten maken.
mimp3 schreef:Nou nee hoor,er word echt geen ruimte gemaakt omdat er kortingsacties zijn. Wel is het zo dat er een hoop uitverkocht is na die drukke koopavonden.