[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pattyy_

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:16

het is wel een hele gave kleur!

ik zoek nog steeds een leuk grijs met zwart wedstrijdjasje, heeft iemand nog een goede tip??
die van horsea vind ik erg mooi maar is er niet meer in 36, maatje 34 gaat helaas bij de borst niet dicht..

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 13:19

Capriootje schreef:
Gisteren kwam mijn HH Saint tropez jasje binnen! :D
Was al bang dat hij zo fel zou zijn, maar vind hem toch wel leuk. Voor het springen :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Trek hem zsm even op mijn paard aan!

Gaaf zeg,
Je had hem snel binnen! Gave knopen zitten erop, he?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:00

Die is idd fel, maar voor springen denk ik erg leuk, vooral op een schimmel!

Heb van de week dit rijjasje ook gekocht, wilde al heel lang een grijze. Deze is blauw/grijs. Wil dit jasje combineren met creme.
Wel erg luxe, twee nieuwe rijjasjes in 2 weken tijd :o
Volgende week heb ik wedstrijd en dan doe ik eerst mijn Anky jasje aan, doe hem toch met wit combineren ipv creme. Zal er een foto van maken te paard.

Afbeelding

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:42

_Marinke_ schreef:
Hoezo zou je een broek met gekleurd zitvlak niet kunnen herstellen? Oké zonder broek starten gaat hem helemaal niet worden natuurlijk.. :') Maaaar als je dus met gekleurd zitvlak start én je weet dat het niet mag en je er om uitgesloten kan worden. Waarom zorg je er dan niet voor dat je een extra broek (zonder gekleurd zitvlak dus :+ ) in de auto hebt liggen zodat je het kan herstellen? :+

Geen idee in hoeverre jury's daarmee akkoord zouden gaan, maar paard in handen van groom dumpen, naar trailer rennen, snel andere broek aan, weer terug naar paard en hup je proef in. Daar gaat toch geen halfuur inzitten? :P Intussen kan degene na jou eerst starten en loopt het programma ook amper vertraging op (lijkt me :+ ).

Tenminste zo denk ik.. als je het risico wilt nemen (en ik geef mensen groot gelijk hoor..), waarom dan niet ook ervoor zorgen dat je het kan herstellen mocht een jury je erop aanspreken en willen uitsluiten?

Dit dus, vroeg ik me ook af.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:10

Ligt er ook aan hoe ver weg het parkeer terrein is en hoe snel je kunt omkleden.
Maar op een beetje concours ben je toch makkelijk 20 minuten bezig voor je weer op je paard zit.

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:16

Michelleex schreef:
_Marinke_ schreef:
Hoezo zou je een broek met gekleurd zitvlak niet kunnen herstellen? Oké zonder broek starten gaat hem helemaal niet worden natuurlijk.. :') Maaaar als je dus met gekleurd zitvlak start én je weet dat het niet mag en je er om uitgesloten kan worden. Waarom zorg je er dan niet voor dat je een extra broek (zonder gekleurd zitvlak dus :+ ) in de auto hebt liggen zodat je het kan herstellen? :+

Geen idee in hoeverre jury's daarmee akkoord zouden gaan, maar paard in handen van groom dumpen, naar trailer rennen, snel andere broek aan, weer terug naar paard en hup je proef in. Daar gaat toch geen halfuur inzitten? :P Intussen kan degene na jou eerst starten en loopt het programma ook amper vertraging op (lijkt me :+ ).

Tenminste zo denk ik.. als je het risico wilt nemen (en ik geef mensen groot gelijk hoor..), waarom dan niet ook ervoor zorgen dat je het kan herstellen mocht een jury je erop aanspreken en willen uitsluiten?

Dit dus, vroeg ik me ook af.

Ik vind eigenlijk dat als je weet dat het niet mag en je start er tóch mee, dat je geen kans op 'herstellen' mag. Dit lijkt me niet fijn voor degene die na jou moet starten als deze ineens eerder moet en daarbij is het je eigen verantwoordelijkheid als je ermee start en weet dat het niet mag. Lijkt me beter om dat gewoon -2 op je protocol te krijgen oid.

Wel vind ik het onzin dat een grijs, bruin, donkerblauw of zwart zitvlak niet mag, daar niet van.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:20

Als de jury het teken geeft dat je mag starten moet je dat binnen 45s doen. Nou kleed ik me snel om, maar naar de auto rennen, laarzen, sokken en broek uittrekken, andere broek aantrekken, sokken aan, laarzen aan en terug rennen en terug op paard stappen.. Dat wordt toch lastig.

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:23

Super gaaf dat blauwe jasje! Als ik geen bp aan zou hoeven met springen zou ik die ook sowieso gekocht hebben! Ik heb namelijk een zwarte bp en verder alles bruin, met een blauw jasje vind ik dat een beetje te rommelig worden...

xJoelleb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:19

Hooi!
Om mijn wedstrijdset compleet te maken ben ik op zoek naar een champagnekleurig dekje, met bijpassende broek en (evt.) plastron en handschoenen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Groetjes

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:26

Harry's heeft een hele mooie champagne kleurige rijbroek, de concour plus heet die geloof ik. Heb 'm zelf ook, heb daarbij de creme plastron van HH en heb ook de handschoenen van HH maar die waren na 1 wedstrijd (dus hooguit 30 minuutjes rijden, was te laat :P) al kapot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:02

De champagne van harrys horse vind ik niet mooi :o . Heb zelf een nilette plastron, pikeur rijbroek wn roeckl handschoenen in champagne hele mooie kleur!

xJoelleb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:06

Oké bedankt! hele goede tips! en welke dekjes hebben jullie daarbij?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:11

xJoelleb schreef:
Oké bedankt! hele goede tips! en welk dekje heb je daarbij?

Ik vind de anky off White altijd erg mooi. Op marktplaats vaak voor een leuke prijs te kopen. Of van eskadron zijn ook mooi.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:15

Vandaag de nieuwe kleuren HH st tropez jasjes in mijn handen gehad! Erg mooi die blauwe en roze! Vooral de roze is echt heel erg scherp van kleur. Mooi maar ik denk meer wat voor de 15/16 jarige meiden of met springen. Maar voor dressuur (als volwassene) wel erg fel denk ik.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 23:47

Ik heb bruin tuig inderdaad en er komt een donkerblauw dekje bij. Heel simpel zeg maar. Bodyprotector zal ook omgaan masr die is donkerblauw dus vond ik wel een mooie combinatie! Zal kijken of ik morgen foto te paard kan maken!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 12:16

Klinkt goed, ben benieuwd!

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 12:26

Afbeelding

Divoza heeft mooie champagne kleurige wedstrijd dekjes. Zitten ook altijd heel goed onder t zadel
Van pagony en ze kosten niet veel

Eurostar champagne kleurige broeken hebben wij altijd.

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 12:27

En de champagne kleurige handschoenen van Roekl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 12:32

xJoelleb schreef:
Oké bedankt! hele goede tips! en welke dekjes hebben jullie daarbij?

Br champagne!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 13:02

Die kleur laarzen vind ik zo gaaf!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:01

Grrrrrr weer minpunt erbij voor divoza. Je gaat met een lijstje, maar als de helft er niet is ben je wel lekker goedkoop uit. Ik was dus op zoek naar mooie creme kleurige of lichtbeige bagages voor bij een heel mooi dekje dat ik overgenomen heb. .. wat denk je... is de zaak zo groot.... alleen maar een paar witte!!! Grr Nog even bij de blauwe rijjasjes gekeken, niet veel over ( na woensdag denk ik) en niets paste. Bodywarmer dan maar. ... keus uit mondoni (zat mij niet goed) twee zilveren (zoek iets neutraals) en hehe eindelijk, donketblauwe eurostar.... paste net niet mooi, dus toch maar niet voor die prijs.. Moest nog een bepaald sprengerbit hebben.. ook niet.. tja. Wel mooie bruine pikeur rijbroek gescoord. Animo paste ik trouwens ook al niet, zakte van mijn billen hihi.
excuses als dit berichtje zeurderig overkomt, maar moet even frustraties kwijt :)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:03

Passionato schreef:
Grrrrrr weer minpunt erbij voor divoza. Je gaat met een lijstje, maar als de helft er niet is ben je wel lekker goedkoop uit. Ik was dus op zoek naar mooie creme kleurige of lichtbeige bagages voor bij een heel mooi dekje dat ik overgenomen heb. .. wat denk je... is de zaak zo groot.... alleen maar een paar witte!!! Grr Nog even bij de blauwe rijjasjes gekeken, niet veel over ( na woensdag denk ik) en niets paste. Bodywarmer dan maar. ... keus uit mondoni (zat mij niet goed) twee zilveren (zoek iets neutraals) en hehe eindelijk, donketblauwe eurostar.... paste net niet mooi, dus toch maar niet voor die prijs.. Moest nog een bepaald sprengerbit hebben.. ook niet.. tja. Wel mooie bruine pikeur rijbroek gescoord. Animo paste ik trouwens ook al niet, zakte van mijn billen hihi.
excuses als dit berichtje zeurderig overkomt, maar moet even frustraties kwijt :)

Divoza had ook kortingsdagen he.. Dus dan ligt er sowieso niet veel omdat ze ruimte moeten maken.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:03

tiffclaus schreef:
[ Afbeelding ]

Divoza heeft mooie champagne kleurige wedstrijd dekjes. Zitten ook altijd heel goed onder t zadel
Van pagony en ze kosten niet veel

Eurostar champagne kleurige broeken hebben wij altijd.

Echt super gave set!

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 22:13

michelle___ schreef:
Passionato schreef:

Divoza had ook kortingsdagen he.. Dus dan ligt er sowieso niet veel omdat ze ruimte moeten maken.

Nou nee hoor,er word echt geen ruimte gemaakt omdat er kortingsacties zijn. Wel is het zo dat er een hoop uitverkocht is na die drukke koopavonden.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 22:42

mimp3 schreef:
Nou nee hoor,er word echt geen ruimte gemaakt omdat er kortingsacties zijn. Wel is het zo dat er een hoop uitverkocht is na die drukke koopavonden.

Ja, daarom zei ik ook al, na woensdagavond.. ik kan me best voorstellen dat er dan een hoop jasjes etc weg zijn. Ik ben er een keer geweest, het was net of alles gratis weggegeven werd! :D , heb toen ong een uur in de rij gestaan voor de kassa :)
Alleen toch vreemd dat ze dan in zo'n grote winkel niet een paar beige of creme bandages hebben :). Maargoed.. komt ook wel weer in orde :)
Dat Aubergine setje heb ik hier al eerder voorbij zien komen, maar blijft echt heel gaaf!