Ik heb ze 3 weken geleden besteld het werd mij verteld zo'n 10 wk.
_Nicky
Geplaatst: 16-09-09 13:08
Ik ben nog steeds super blij met de mijne (november '08 aangeschaft):
Ze zijn aan de binnenkant iets verkleurd waar je het zweetblad raakt met je laars, maar goed daarvoor is het bruin leer. Ze zitten nog steeds heel erg fijn en blijven mooi.
Echt heel mooi Is het de laars van 1 blz terug (bovenaan?)?
_Nicky
Geplaatst: 16-09-09 15:00
Thanks! Het zijn die laarzen inderdaad.
Liselot
Geplaatst: 16-09-09 17:11
ik heb die van mij nu 2 jaar en vind ze nog steeds top. als deze dood zijn komen er zeker weer nieuwe de niro's
foto van die van mij:
Paradiso
Geplaatst: 16-09-09 18:17
Ik heb mijn laarzen nu zo'n 3 maanden denk ik, en ze bevallen echt super! Hele fijne pasvorm, goede kwaliteit en ik kon zo wegrijden zonder inlopen/pijn. Fotootje: Wil nu graag die met de lakleren neus en bovendeel, voor wedstrijden, vind die erg stoer.
sharon80
Geplaatst: 17-09-09 12:42
Zien er tof uit allemaal! Ik verheug me zo op die van mij!!!
@ Lissy, voor de laarzen hierboven, die bruine, heb je daar ook gekleurde schoenpoets oid voor, voor krasjes ofzo weer weg te werken? Ik weet niet welke kleur ik daarvoor moet nemen
ladyisabelle
Geplaatst: 02-10-09 17:56
LiSSy schreef:
daisies schreef:
Wie weet hoe duur de lak versie in het donkerblauw is?
volgens mij zitten die rond de 450 euro
De zwarte lak zijn 500 dus lijkt me logisch dat de blauwe dat ook zijn of zelfs nog meer...
Ik gebruik ook de stubben spullen, ben ik heel tevreden van, maar er zijn ondertussen al een paar krasjes op en de tip lijdt ook een beetje en ik vroeg me af of je die mss met gekleurd spul weer wat weg kunt krijgen...iemand? Wel iets dat geen hele laag achterlaat.
Ik heb nog een vraag over de het leer: Is het een beetje stevig leer of vrij 'slap'? Ik zit nog een beetje in twijfel tussen de niro en petrie. En dan vooral aan het leer, van petrie vind ik dat harde wel mooi, zou het leer van de niro veel 'slapper' zijn?