Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.NathalieBerg schreef:Omdat je zonder cap gewoon niet verzekerd bent!
Ik vind dat mensen toch wel mogen zeuren ze zeuren dan ook om de veileigheid van iemand. Ze maken er alleen duidelijk mee dat het veiliger is om een cap te dragen ivm met vallen etc. marijkje1990 schreef:Misschien is het dan nog beter om in elk topic te vermelden dat paardrijden (ook met cap) best een gevaarlijke sport is en dat je het beter helemaal niet kan doen.Ik vind het eigenlijks wel goed dat men hier praten in @work topics er over.

Ingriddd schreef:En ik wil niet dat door een stomme struikelpartij die mensen mij de rest van hun leven moeten missen.
Shadow0 schreef:marijkje1990 schreef:Misschien is het dan nog beter om in elk topic te vermelden dat paardrijden (ook met cap) best een gevaarlijke sport is en dat je het beter helemaal niet kan doen.Ik vind het eigenlijks wel goed dat men hier praten in @work topics er over.
Dammen is veel veiliger
marijkje1990 schreef:Dat weet ik, daardoor heb ik ook al eens een hersenschudding gekregen, maar ik kan niet zonder paarden. Al zou ik nog in een rolstoel belanden en niet meer kunnen bewegen dan zou ik mezelf nog naar de paarden toe gaan en mischien wel rijden bij de balansruiters. Ik hou van een uitdaging en ik ben nu al 3 keer goed in het ziekenhuis beland, maar stoppen echt niet. Het is niet goed om met of zonder cap te rijden. Maar met Cap kan het toch meer veiliger zijn dan zonder.
Jij vindt het de gevolgen waard, ondanks dat je al 3 keer in het ziekenhuis gelegen hebt. Andere mensen vinden dat absoluut niet! Maar vind jij dat zij dat elke keer moeten zeggen? Dat ze elke keer als je naar je paard gaat weer zeuren over hoe gevaarlijk het is, en als je dan in het ziekenhuis ligt, ze alleen maar zeggen 'eigen schuld' en 'je verpest onze ziekenfondspremie'? Dat is toch niet fijn? En het helpt ook niet. Als 3 keer ziekenhuis je niet kan weerhouden, dan de opmerkingen van een paar omstanders vermoedelijk ook niet.
Maar het maakt de boel er niet gezelliger op als het steeds wordt herhaald.Wendel87 schreef:Ik vind zonder cap rijden ook onverantwoordelijk! Dan kunnen ze wel zeggen dat je zelf moet kiezen maar als je een lekker tegendraads kind hebt kan die nog niet goed de consequenties ervan inzien.
NathalieBerg schreef:Omdat je zonder cap gewoon niet verzekerd bent!