Is het redelijk om stal halve dag dicht te gooien?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:28

IHN schreef:
Thnx Thenexxtry. T is alleen natuurlijk niet zo slim om dat betalen te laten..ik had haar er al een aantal keer naar gevraagd maar ze zei steeds ja morgen ga ik echt naar de bank...volgende keer (bij wijze van want die komt voorlopig niet haha) is het dus bij aankomst betalen en anders per kerende post vertrekken...

Op de pensionstal waar ik afgelopen winter heb gestaan werkten ze met automatische incasso's voor de echt vaste klanten. Omdat ik alleen maar voor de wintermaanden er stond betaalde ik contant aan het begin van de maand.

Ik snap ook niet dat sommige mensen zo... tja... eigenlijk asociaal kunnen zijn :n

Ik grapte afgelopen vrijdag nog tegen de pensioneigenaresse toen ik mijn paard kwam ophalen 'Zo, nu ben je weer van ons af ;) '. Waarop haar reactie was "Och, geef me alsjeblieft nog een paar van zulke ongecompliceerde paarden+eigenaren zoals jij en jouw paard". En de belofte dat ze volgend winter ervoor zal zorgen dat er weer een stal vrij is voor ons als ik me meld +:)+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:48

Misschien is het een idee om wat hoger in stallingskosten te gaan zodat je een wat ander type klant trekt?

Roos_M

Re: Is het redelijk om stal halve dag dicht te gooien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 06:45

Wat een brutaliteit!

30 euro zijn de inschrijfkosten. Kom nou!

Je treft ze wel. Liever kwijt dan rijk.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 06:48

Ze is trouwens helemaal niet ingegaan op mijn app....heeft wel foto's van paard gestaan en dat hij niet uitbreekt waar ie nu staat (alleen merries dus dat zint hem wel ). Hij staat wel op een mooie plek zo te zien dus daar ben ik blij om.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:04

Wat een drama is dat weer geweest.
Fijn dat jij er vanaf bent al is de manier waarop....

Hoop inderdaad voor haar en de staleigenaar daar dat het goed blijft gaan.
En het paard daar inderdaad op zijn plek is.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 14:59

Belachelijk hoe ze denkt over betalen. Fijn dat ie goed staat, maar wat wil ze daarmee bewijzen? Als ze zo slecht betaald, is ze die plek ook zo kwijt. Dat zal ze dan niet vertellen. Deze dame weet dondersgoed wat ze doet, ben ik bang. Niet met haar paard, maar wel met mensen paaien en misbruik van ze maken.

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:14

Vreselijk hoe sommige mensen zijn. :n Beter voor jou dat ze nu weg is.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:22

Nou, fijn dat ie goed staat, maar ik durf er donder op zeggen dat ze daar ook weer in de problemen komt zodra ze moet gaan betalen. Ik hoop dat haar paard vroeg of laat aangeslagen wordt door een pensionhouder, en dat ie zo in bekwame handen terechtkomt (veel stallen hebben de clausule dat ze bij wanbetaling eigenaar worden van het paard).

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:30

hwn, niet als ze steeds zo snel vertrekt. Daar gaat juridisch gezien nog wat aan vooraf.

TS, volgende keer ook iemands gegevens vragen zodat je een rekening en later een evt herinnering naar het adres kan sturen. Helaas dus nodig bij mensen.

Moet in Dld niet het paspoort bij het paard blijven? Er zijn stallen die deze binnen hebben liggen en afgeven voor wedstrijd, enten etc. Maar als iemand niet betaald en zo wil vertrekken, ook achter gehouden kan worden. Je hebt er feitelijk niks aan, maar het geeft wel wat druk bij mensen.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:57

Gewoon haar nummer blokkeren. Met zo iemand moet je toch geen contact meer?