nou heb ik het hele wedstrijd rijden even naast me neer gelegd dus echt geen zin om mijn best te gaan doen voor een jasje.
Maar vandaag een mail met nieuwe collectie's binnen gekregen en daar zag ik een cap die....
naja zal nog wel een jaar duren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
texelse schreef:na een hele tijd meelezen, de knoop doorgehakt, softshell gehaald en gisteren de boel geknipt.... probleem dat ik eerst even op een proeflap ga doen is een paspelzak met paspelband.... Zal ook wel weer lukken. En dat mijn dochters er vertrouwen in hebben bleek vanmiddag, toen kwam nummer 2 met stof aan
cillusion schreef:Je kunt altijd vragen of ze een staaltje op willen sturen; bij een beetje redelijke winkel doen ze dat wel! En, bij de betere internetstoffenwinkels staat er ook bij hoeveel grams de stof is. Kijk maar eens bij http://www.delappenmand.nl, boven de 500 is echt te dik, onder de 250 is dun, maar het is ook net wat je wil.
LiiNd_Y schreef:Ik wil graag mee lezen, heb al erg leuke dingen gezien..
ik zou heel graag dit jasje willen http://www.ooteman.nl/media/p_full_7572 ... oteman.jpg
helaas is hij erg duur
dus misschien is het mogelijk om zoiets te maken..
heeft iemand een site waar allerlei soorten stof op staat?
martina1 schreef:Ik heb vorige week de stoffen voor mijn rijjasje gehaald *klik*, het is een hele mooie donkerblauwe laken (wol) geworden met een lichte krijtstreep. Met donkerblauwe voering en de bruine stof gebruik ik voor enkele accenten. Ik ga gebruik maken van het Jean Hardy 875.
texelse schreef:@Amigo: ik ben nog niet opgeschoten, en excuus voor de late reactie, ik was op vakantie en ben net terug.
de shotshell heb ik in een gewone stoffenzaak vandaan. Die hadden best het een en ander liggen. En lekker betaalbaar. Beide jasjes komen compleet op een 35 euro.
@LiiNd_y: dat jasje heeft mijn dochter ook. Een fantastisch mooi jasje. Nadeel is dat het gestoomd moet worden. Ik loop op wedstrijd dus ook altijd als een soort waakhond om haar heen. Ze mag het jasje pas aan als ze opstapt en trekt bijna te paard al weer uit. Afgelopen zomer heel veel natte, verregende wedstrijden gehad. toen mocht ze het niet aan, en heeft ze dus nog een "flutjasje" van 35 euro er bij gekocht. Gooi in de wasmachine en haalt het er droog weer uit, hang het in de kast en klaar. Maar uiteraard niet met de prachtige pasvorm die de pikeur heeft.