texelse schreef:@Amigo: ik ben nog niet opgeschoten, en excuus voor de late reactie, ik was op vakantie en ben net terug.
de shotshell heb ik in een gewone stoffenzaak vandaan. Die hadden best het een en ander liggen. En lekker betaalbaar. Beide jasjes komen compleet op een 35 euro.
@LiiNd_y: dat jasje heeft mijn dochter ook. Een fantastisch mooi jasje. Nadeel is dat het gestoomd moet worden. Ik loop op wedstrijd dus ook altijd als een soort waakhond om haar heen. Ze mag het jasje pas aan als ze opstapt en trekt bijna te paard al weer uit. Afgelopen zomer heel veel natte, verregende wedstrijden gehad. toen mocht ze het niet aan, en heeft ze dus nog een "flutjasje" van 35 euro er bij gekocht. Gooi in de wasmachine en haalt het er droog weer uit, hang het in de kast en klaar. Maar uiteraard niet met de prachtige pasvorm die de pikeur heeft.
Ja dat is wel zo, heb nu ook een kentucky concours, ook wol. maar dan in het zwart. wanneer daar vlekken in zitten ga ik er gewoon met een doekje overheen. wanneer het regent ga ik sowieso niet zo snel op concour 
heb je toevallig foto's van uw dochter met het jasje?
baal er van dat ie zo duur is. maarjah heb nog paar jaar de tijd om te sparen.