Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De hoepel die ik besteld heb was het totaal niet voor mij, mijn hele rug en zijdes waren zo bont en blauw en dat begon uiteindelijk echt naar pijn te doen. Dus die hoepel heb ik verkocht en ik wacht nu tot dat de Soft I hoepel weer leverbaar is bij Sport Bay. Tot die tijd moet ik het maar even zonder hoepel stellen. 

Linksom en rechtsom vind ik ongeveer even moeilijk.

nu nog langer volhouden en met een dik vest proberen want zelfs die paar rondjes deden al zeer
au...

Heb wel idee dat het effect heeft maar dan vooral om de omvang van mijn middel. Qua balans en dergelijke merk ik niet veel verschil maar bij mij ging het vanaf het begin zowel links als rechts goed. Ik heb wel het idee dat ik wat rechter op loop, dus mijn houding is wel verbeterd. 
Maakt het eigenlijk uit wat voor hoepel je hebt? Ik zie dat sommige mensen eentje bij de speelgoedwinkel kopen en anderen bij een webshop met fitness/sport artikelen.
Ik zie mezelf het nog niet 30 minuten doen haha!
. die van mij is nu zo'n 550/600 gram en heeft totaal zo'n 9,50 gekost.Dancer schreef:Ik hoepel inmiddels 50 minuten per dag zonder problemenHeb wel idee dat het effect heeft maar dan vooral om de omvang van mijn middel. Qua balans en dergelijke merk ik niet veel verschil maar bij mij ging het vanaf het begin zowel links als rechts goed. Ik heb wel het idee dat ik wat rechter op loop, dus mijn houding is wel verbeterd.