Heb hier 3,5 jaar oude fields staan maat 38m en die zijn echt ruim geworden. Nieuwe fields 38m kom ik niet in, krijg de rits tot halverwege. Blyths pas ik helemaaal niet en de baths pas ik in 37m.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simoon__ schreef:ik heb de Mondoni rijlaarzen in cognac kleur, dat apparte leer. Ik weet de precieze naam even niet. Maar nou is sinds gisteren mijn rits kapot, hij gaat vanaf onderaan steeds open!! Ik heb ze nu bij 2 jaar, en was er wel heel tevreden over!
Heeft iemand dit ook gehad? En laten maken of niet? Ik ben ook wel benieuwd wat ongeveer de prijs zou zijn, anders kan je net zo goed nieuwe halen!
michelle___ schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik kon het even niet vinden.![]()
Ik stond laats bij de Divoza met de Mondoni Blyth en Bath in me handen en wou ze allebij wel meenemen als ze pasten. Maargoed, zelfs de S was te groot voor mij. De kindermaat Blyth paste ik dan weer welMaar die waren natuurlijk heel kort, dus geen gezicht. Ze waren bij de knie te weid, ik kon er twee handen in steken.
Bij welke zaak/schoenmaker zou ik de laarzen kunnen laten aanpassen naar mijn gekke struisvogelkuiten?
Don_Zhivago schreef:michelle___ schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik kon het even niet vinden.![]()
Ik stond laats bij de Divoza met de Mondoni Blyth en Bath in me handen en wou ze allebij wel meenemen als ze pasten. Maargoed, zelfs de S was te groot voor mij. De kindermaat Blyth paste ik dan weer welMaar die waren natuurlijk heel kort, dus geen gezicht. Ze waren bij de knie te weid, ik kon er twee handen in steken.
Bij welke zaak/schoenmaker zou ik de laarzen kunnen laten aanpassen naar mijn gekke struisvogelkuiten?
Als je je laarzen zo wilt laten verbouwen kan je beter op maat laten maken.
Lak laarzen kunnen ze denk ik zowiezo weinig mee.. en denk dat je aardig wat kwijt ben.
Waarom kijk je niet eens naar Lipica lak laarzen?
Capriootje schreef:Ik vind de maten van de verschillende modellen wel heel erg verschillen.
Heb hier 3,5 jaar oude fields staan maat 38m en die zijn echt ruim geworden. Nieuwe fields 38m kom ik niet in, krijg de rits tot halverwege. Blyths pas ik helemaaal niet en de baths pas ik in 37m.
Dientje_Yara schreef:Capriootje schreef:Ik vind de maten van de verschillende modellen wel heel erg verschillen.
Ik pas nu dus ook niks meer echt raar
heb de fields in bruin en zwart maar de nieuwe pas ik niet