Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blackbinky schreef:En dan ook mensen die zichzelf al dik vinden als ze niet in maat 40 passen of zeggen dat ze superdikke kuiten hebben als ze kuiten van 40 cm hebben...........
RCHLLKE schreef:Zijn er ook nog lange bokkers met een maatje meer? Ik ging vandaag voor winterjassen kijken, maar alle mouwen zijn te kort.. Ben zo'n 1.80m. Tips zijn méér dan welkom!
RCHLLKE schreef:Zijn er ook nog lange bokkers met een maatje meer? Ik ging vandaag voor winterjassen kijken, maar alle mouwen zijn te kort.. Ben zo'n 1.80m. Tips zijn méér dan welkom!
mamajolijn schreef:Petratje72 schreef:@Mamajolijn
Ik heb hetzelfde probleem van die 95 kg grens. Zit er net bovenIk kom ook uit Noord-Holland, dus ik houd me aanbevolen indien je een manege weet!
Ik zit er ook niet zover boven en heb zaterdag voor het eerst weer gereden op Manege Janssen in Molkwerum, Friesland op Berber, een hele grote Fries. Zij lieten iig mensen toe tot 110 kilo. Was een hele leuke manege, voelde me er erg welkom. Let op de lessen zijn wel in Fries hihihi. Zorgde bij mij af en toe voor wat hilariteit, omdat de andere ruiters ineens allemaal van hand veranderd waren enzo.
Waar uit N-H kom je? (mag ook in pb als je het liever niet openbaar zet hoor)
Lies21 schreef:Heeft een van jullie ook een idee voor thermolaarzen?
Half hoge of hoge voor een stevige kuitmaat? Die standaard van de divoza enz vind ik niet wat... Moet ook niet heul duur zijn...
geeske304 schreef:hoi!
dus u had het wel naar uw zin gehad in de les?
ik was dat meisje wat de stallen aan het uitmesten was!
fijn dat u zich zo welkom voelde!
dat is altijd leuk om te horen!