Hahaha ja hè, nou de mijne zijn eigenlijk wel aan vervanging toe, maar wil dan weer de galways. Volgende winter misschien. Moet ik eerst hard doorsparen.
Ik heb die van mij vanmorgen voor het eerst sinds een maand weer aan gehad, het had flink geregend dus moest even wat gootjes graven voor de plassen in de bak. Laat ze nu drogen, ga ze even mooi schoon maken en dan gaan ze kast in voor de zomerperiode.. Jammer, maar ja, het is me nu te warm. In de herfst worden ze weer elke dag gebruikt, dus ze hebben nu zomervakantie
Ik wil ze straks ook aan naar t bos met de hond, en vanavond naar de hondenschool. Dat ik ze nog aandeed dit jaar kon ik me afgelopen weekeinde niet voorstellen.
Nou.. die van mij zijn ook al even werkloos, staan netjes in de spanners te wachten op regel, hagel, wind, sneeuw en ijs... (en ik hoop dat ze nog even werkloos blijven)
OoappeloO
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-09 16:54
Spanners moet ik trouwens nog kopen!
Antheman
Geplaatst: 27-04-09 17:09
OoappeloO schreef:
Spanners moet ik trouwens nog kopen!
Daar doe ik niet aan hoor. ik poets ze regelmatig en verder doe ik er niets aan.
Fijne wandeling overigens daarnet op mijn laarzen gemaakt
_Lauwtje_
Geplaatst: 27-04-09 19:35
Vind spanners toch wel fijn, heb wel gewoon van die "slappe" niet van die ijzeren die ik in m'n rijlaarzen heb. Heb in m'n gewone nette laarzen (die ik elke keer weer af moet stoffen als ik ze aantrek) ook spanners zitten, blijven laarzen toch net even wat mooier van heb ik het idee.
Ik heb er wel spanners in, ook in mijn leren rijlaarzen, en zelfs in bijna al mijn gewone laarzen. De goedkoopjes staan meestal zonder, maar de dure laarzen hebben allemaal spanners. En ik heb heel wat laarzen
_Lauwtje_
Geplaatst: 27-04-09 21:38
ik wil jouw schoencollectie wel eens zien zorro! foto foto foto
mijn schoenencollectie bestaat voornamelijk uit sneakers/skateschoenen, moet m'n collectie eigenlijk nodig eens uitbreiden met een paar mooie laarzen
Haha kan er wel eens een foto van maken. Ik heb ze nu allemaal redelijk bij elkaar staan, mijn vader heeft een plank gemaakt in mijn kast, zodat ik nu kan 'stapelen'. Heb nu nog niet genoeg ruimte, dus er zijn nog steeds schoenen en laarzen die onderdrukt worden en in een doos moeten verblijven
Arizona
Geplaatst: 28-04-09 10:53
Ik gebruik laarzenspanners eigenlijk voor al m'n laarzen, incl. mijn Dubarry's en rijlaarzen. Bij de de Action heb je ze al voor 2,50. Is ook handiger met poetsen en je laarzen blijven mooier in vorm.
Ik loop overigens ook nog dagelijks op mijn Dubarry's! Pas als de mussen dood van het dak vallen gaan ze uit
Haha nou een deel van mijn schoenencollectie zit in een reiskoffer. Dat zijn de schoenen die ik eigenlijk niet meer draag. Dan staan er heel wat in de hal en een hoop nog gewoon in een rijtje in me kledingkast.
Arizona
Geplaatst: 05-05-09 15:56
Toch wel fijn dat ze nog niet opgeborgen zijn.... Ik had vandaag zowaar koude tenen in mijn rijlaarzen! Was blij dat ik m'n Dubarry's later aan kon doen.