[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:54

Hmm misschien oma eens heeel lief aankijken O:)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:56

Hahaha :)) Je hebt ook wel speciale naalden voor zulke dingen, die zijn krom zodat je meer grip hebt. Ik buig de naald die ik ga gebruiken gewoon krom, werkt ook :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:02

_O- ja dat is ook een optie idd :))

Volgensmij kreeg de jury van gisteren zowat een hartaanval van mijn jasje :)) echt nog een ouder iemand die nog uit de -toen je nog in blauw of zwart moest- tijd stamt. Kom ik als eerst binnen om 9 uur in mijn roze jasje op een haflinger in de L1 paarden die ook nog eens zonder voorlezer start :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:04

Hahaha! Vind het er leuk uit zien!
Toen ik voor het eerst met mijn groene jasje ging starten zat er een oude meneer strak in pak incl dasspeld en hoedje. Ojee dacht ik toen. Maar hij vond het leuk, was ook met een fjord in het L1 paarden zonder voorlezer :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:07

Hahaha :)) ja ik vind het ook zeker niet misstaan! Krijg ook wel leuke reacties op :D wel wisselend. 1 vind het niks en de andere vind het supergaaf :D

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:09

Yvank_ schreef:
Hahaha :)) ja ik vind het ook zeker niet misstaan! Krijg ook wel leuke reacties op :D wel wisselend. 1 vind het niks en de andere vind het supergaaf :D

Zal je altijd hebben! Maar dat houd het leuk! :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:10

Dat heb je sowieso wel met iets aparts :j

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:27

Iemand die nog een bijzonder jasje weet? Ik zoek iets voor op een donker bruin tot zwart paard. Het moet wel echt van ver af apart zijn. Ik heb laatst een jasje van de H&M zelf gepimpt dat beviel heel goed, maar ik nam hem in 36 heb normaal 34/ 36 en dat zit net niet helemaal mooi voor een wedstrijdjasje vind ik, die moeten een beetje (te) groot vallen. Dus als iemand nog iets leuks weet, mag ook een normaal jasje zijn om te pimpen liefst met dubbele split.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:44

Zag de foot op fb yvank! Ik vind hem echt leuk! :j

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 07:21

Yvank_ schreef:
Iemand hier enig idee of er een creme kleurig dekje bestaat met een roze bies/sierkoord ?

Wil hem bij deze set hebben. Alles is creme met donkerbruin en roze jasje.

[ Afbeelding ]

En bedankt ^) .
Had net met mezelf afgesproken dat ik geen geheel roze jasje zou nemen, zie ik dit! Want wauwie, wat staat het leuk op een Haf!
Miss kun je trouwens ook proberen een roze logo/ naam op je dekje te zetten? Ipv een bies? Overigens kun je bij Equiline en Equest helemaal zelf je dekje samenstellen dus het kan wel met roze bies.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 07:40

Wie had hier dan dat roze jasje op haf in springoutfit? Stond ook heel leuk.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:26

Roze staat mooi met bruin op je haf!

Ik heb zelf een roze koord aan mijn dekje oornetje genaaid, koord op de markt gekocht. En met een gewone naald..........alleen zo stom geweest om mijn klitteband van mijn dekje niet vast te klitten voor het wassen. Die is in de was op mijn koord gaan plakken....resultaat PLUISkoord. Kan dus opnieuw alles doen. Knip gelijk dat stomme klitteband eraf. Hier geen pijnlijke vingers met naaien, alleen je moet veel geduld hebben :D

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:28

listiglistje schreef:
https://www.facebook.com/Plastrons?fref=ts

ze pimpt en maakt alles +:)+ doet ze echt super, tegen betaalbare prijzen!

Kan gewoon per post, zeggen/afspreken per mail wat je wil en ze stuurt het gepimpt terug *D

Hier heb ik ook mijn jasje laten pimpen. Super mooi gedaan. Een echte aanrader! Ook mijn plastron en nieuwe wedstrijddekje komen er vandaan. In mijn onderschrift staat een topic met foto's die zaterdag gemaakt zijn tijdens een shoot voor haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:26

dressuur518 schreef:
Iemand die nog een bijzonder jasje weet? Ik zoek iets voor op een donker bruin tot zwart paard. Het moet wel echt van ver af apart zijn. Ik heb laatst een jasje van de H&M zelf gepimpt dat beviel heel goed, maar ik nam hem in 36 heb normaal 34/ 36 en dat zit net niet helemaal mooi voor een wedstrijdjasje vind ik, die moeten een beetje (te) groot vallen. Dus als iemand nog iets leuks weet, mag ook een normaal jasje zijn om te pimpen liefst met dubbele split.

http://www.zalando.nl/finders-keepers-b ... 8-850.html

:P

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:43

Ahhh Gatver! Nee dat is wel iets te opvallend haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:46

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:47

Joolien schreef:
dressuur518 schreef:
Ahhh Gatver! Nee dat is wel iets te opvallend haha!

http://www.zalando.nl/harris-tweed-clot ... a-605.html
Een van deze dan? Het is een heel mooi jasje en aparte kleuren :P

Die roze is leuk!
Ik heb daar de hele tijd een reclamebanner van. :))

Joslinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:55

Horsea_nl schreef:
mijn setje :)

[ Afbeelding ]

Waar heb je dit gave jasje gekocht?? Ik ben opzoek maar kam nergens zoiets vinden!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:02

Ik ben nog steeds opzoek naar een blauw jasje. Inmiddels al maanden. :')
Ik vind de 'echte' wedstrijdjasjes vaak te donkerblauw. Ik zoek een wat meer diepblauwe kleur. Ik denk dat ik binnenkort de H&M even induik om te kijken of ze wat hebben hangen. Mocht er nog iemand een idee hebben voor een goedkoop colbertje wat geschikt is als wedstrijdjasje dan hoor ik het graag. :D
(Of mocht iemand nog wat hebben liggen in maat 36..)

Ook heb ik een zwart jasje wat ik graag een rood/wit/blauw tintje wil geven, dus mocht iemand weten waar knopen te koop zijn met rood/wit/blauw, dan hoor ik dat ook graag. :D
Ook nog opzoek naar knopen met parels, dus ook dat hoor ik graag. :')

Nu ik erover nadenk, zo'n jasje met elleboogstukken vind ik ook zo gaaf. Zou zoiets door een blondje als ik zelf te maken zijn? :')

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:04

ja dat is beter, alleen veelste duur voor een jasje dat nog niet eens een echt wedstrijdjasje is!

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:42

listiglistje schreef:
Regenpier schreef:
Een vraagje aan jullie :)

Vinden jullie dat een bruine hh challenge cap en donkerbruine De Niro's samenkunnen met een zwart jasje?
Ik heb pas nog een heel mooi Kentucky jasje 2e hands kunnen overnemen, dus ik vojd het zonde om nu al een andere te kopen, maar ik weet niet zeker of het nog mooi staat met bruine laarzen + cap...
Wat vinden jullie?

Ik zou het jasje subtiel laten pimpen :j bruine accenten erop, kraag, biesjes op de zakken, bruine knopen oid, ik weet wel een adresje :)

een paar voorbeelden:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/p ... 5683_a.jpg
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/p ... 5590_b.jpg
http://www.horsea.nl/43-172-large/horsea-dre.jpg

Heel goed idee!

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:56

Zou dat petrol jasje te combineren zijn met cognac laarzen en een vos? Dan zou ik denk de kraag en zakken wat aanpassen met cognac aanpassingen

Ik start nu in het donkerblauw maar petrol blijft zo'n prachtige kleur, dus dat zou ik wel willen proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:58

Marjoleine89 schreef:
Zou dat petrol jasje te combineren zijn met cognac laarzen en een vos? Dan zou ik denk de kraag en zakken wat aanpassen met cognac aanpassingen

Ik start nu in het donkerblauw maar petrol blijft zo'n prachtige kleur, dus dat zou ik wel willen proberen

Dat denk ik zeker wel :j Petrol is mooi he!

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:10

Ja heel mooi :)

Die roze vind ik ook erg mooi maar ik vind t dan allemaal wat te kleurrijk worden...