Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar het went, en voor een team is het ook wel leuk. Individueel gebruiken we de jasjes niet. Voor een individuele proef vindt ik hem ook té.
het is namelijk een foto van Anky haar twitter! _tarja_ schreef:@Joolien: wat een gave laarzen! Toen ik je foto zo zag vond ik je paard wel wat weg hebben van Salinero![]()
@BlackPearl_: gaaf jasje, netjes gedaan ook. Logo idd wel groot, maar kan me voorstellen dat het went
@Winner91: wel een apart jasje, ik moet het aan zien op het paard. Weet nu niet goed of ik het nou wel of niet mooi vind.
Joolien schreef:_tarja_ schreef:@Joolien: wat een gave laarzen! Toen ik je foto zo zag vond ik je paard wel wat weg hebben van Salinero![]()
@BlackPearl_: gaaf jasje, netjes gedaan ook. Logo idd wel groot, maar kan me voorstellen dat het went
@Winner91: wel een apart jasje, ik moet het aan zien op het paard. Weet nu niet goed of ik het nou wel of niet mooi vind.
Haha ja dat is Anky met Salinero
Ik dacht dat je een foto van jezelf had geplaatst haha. Ik zie helemaal niet goed dat dat Anky is. Vond dat paard wel op Salinero lijken, maar ach er lopen zoveel zwarte paarden rond haha.