Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Clairexx schreef:Bij mijn spooks gingen ook de knopen ervan af. Ik heb er nu andere knopen opgezet want kon nergens de originele vinden. Ik heb gwn een tijdje met 3 knopen gestart. Mensen zijden zelfs wst leuk die onderste knoop los.
fresley schreef:Hallo, ik kom mij ook melden!
Ik heb sinds gister een blauwe cap van chawls owen besteld, en de laarzen zijn in de maak.
Blauwe laklaarzen, met een blauw jasje en dan een witte broek en een wit dekje met een blauw randje.
Maar ik zie echt bijna niemand met blauwe laklaarzen?? Heb ik dan zoiets lelijks uitgezocht?
fresley schreef:Hallo, ik kom mij ook melden!
Ik heb sinds gister een blauwe cap van chawls owen besteld, en de laarzen zijn in de maak.
Blauwe laklaarzen, met een blauw jasje en dan een witte broek en een wit dekje met een blauw randje.
Maar ik zie echt bijna niemand met blauwe laklaarzen?? Heb ik dan zoiets lelijks uitgezocht?
viefdepief schreef:Alexandra__ schreef:Helaas, ze vallen erg klein en de maat groter is al uitverkocht.
Hij moet dus weer terug.
Wat jammer! Ik zie ze nog wel eens op Ebay voorbij komen. Wil ze daar wel voor je in de gaten houden? Welke maat heb je nodig?