Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_tarja_ schreef:@Mosh: heel mooi hoor!!!
Ik ga mijn anky contrast jasje met off-white doen. Ik heb 5 oktober wedstrijd, dan zal ik een foto plaatsen.
Vinden jullie korte jasjes voor dressuur mooi? Of vinden jullie dat meer voor het springen?
Als je korte benen hebt, zijn die korte jasjes wel netjes want dan zie je weer meer witte rijbroek. Maar zie de jasjes ook veel bij het springen.
Het lijkt dan meer een colbertje dan een rij jasje.
_tarja_ schreef:Wauw gave laarzen!
Kim_Hester wat een gave set!!![]()
Ik ben morgen jarig en krijg (met bijbetaling van mijn kant) dit rijjasje van Anky van mijn ouders en broer:
[ Afbeelding ]
Jasje ligt nu alleen bij de coupeuse, want kleiner dan maat 36 hadden ze niet, dus ze nemen hem nu netjes voor me in![]()
Zit te twijfelen of ik met creme rijbroek of witte rijbroek hem ga dragen.
Mosh schreef:Blijft toch gaaf om een eigen draai aan je jasje te geven!
Mijn outfit, dit keer met Anky Fancy jasje. Het is natuurlijk geen maatwerk en ik heb geen standaardmodel figuur, maar vind het evengoed niet verkeerd staan
[ Afbeelding ]
jsofie schreef:Hi! In een maandje of twee geleden had ik hier mijn jasje en cap al laten zien. Omdat ik nog niet gestart was kon ik het complete plaatje nog niet aantrekken. afgelopen weekend eindelijk gestart en ik ben echt super blij met mijn spullen!
het is de blauwe shadow matte versie van samshield, Blauw Spooks jasje zonder enige accenten en Cognac Petries. De zwarte laklaarzen staan nu op mijn verlanglijstje
close up:
[ Afbeelding ]
en te paard:
[ Afbeelding ]
RivellaLight schreef:Mooi kim_hester en xxNandoxx!!
Ik ben benieuwd naar een foto van een wedstrijdcombinatie met bruin/cognac zadel en hoofdstel en bruine/cognac laarzen in een lichtere tint. Op een zwart paard zou helemaal een mooi voorbeeld zijn.. Iemand?
Passionato schreef:Wauw, die anky jasjes staan echt heel erg mooi! En aangezien ik nog aan het rondkijken ben voor een "goedkoper" blauw jasje voor erbij
Zijn ze machine wasbaar?