Voltigeur schreef:Trennie schreef:Heb wel degelijk de andere topics doorgelezen en niet enkel alleen juw post.
Heb ook niet gezegd dat je nooit een cap draagt, dus leg me geen woorden in de mond. Verder denk ik dat je even een stukje verder terug moet lezen. Mijn reactie op jou reactie wb het voorbeeld met het portiersverhaal. Dat is nl waar ik op doel en niet de zijdelingse citaten die jij er nu uit pikt, zonder dat gedeelte. Te vinden vanaf pagina 22 om precies te zijn...
Wel, als je ze allemaal volledig gelezen hebt, dan kom jij wel tot héél rare conclusies. Maar soit, als je iemands post gaat lezen met de bedoeling iets te vinden dat je tegen hem/haar kan gebruiken om daar dan te kunnen op reageren in een ander topic, dan begin je volgens mij al niet erg objectief te lezen...
Ik heb jou in mijn laatste post 1 maal geciteerd, en ik denk niet dat het "een uit de context gerukt" citaat is.
Oh, en in sommige van de topics waarin ik post wordt inderdaad al wel eens een opmerking gepost door een moderator, maar ik dacht niet dat ook maar 1 van die reacties aan mij persoonlijk was gericht...
PS: een opmerking als deze die ik hieronder citeer getuigt ook van weinig respect en het uitlokken van reacties. Jij wil laten uitschijnen dat ik mijzelf boven een ander plaats, maar dat is helemaal niet het geval. Misschien hoop je tegelijk ook dat ander bokkers mij door zo'n uitlating van jou minder sympathiek gaan vinden ofzo, maar ik hoop dat de meesten hun objectiviteit behouden...Citaat:.( maar tegelijkertijd iedereen er op wijst dat niemand zo anders zo kundig is )
Nogmaals: graag een reactie op de eerste post. ik zal hem nogmaals hieronder quoten, dan weet je welke ik bedoel. Die vind ik nl respectloos en ongenuanceerd. Daar wil ik graag een reactie op en dat heb ik tot dusverre niet gekregen.

.