Zeker weten Ik had alleen blauwe plekken op mijn rug. Ben sinds een paar dagen wat 'harder' aan het hoepelen, en nu voelt mijn buik iets gevoeliger aan, maar niet heel erg.
uhm ik ben nu exact een week aan het hoepelen en mijn grote plekken zijn nu meer gelig aan het worden. Ik hoop dus dat ze binnen een paar dagen zo goed als weg zijn de kleine plekken op mijn rug zullen er wel een beetje langer staan.
Ook ik ben fanatiek aan het hoepelen (met noppen). Verschil in ballans en tone van lichaam is bij mij zeker te merken. Moet wel een stevig shirt/truitje aan, anders zijn de blauwe plekken NIET te doen. Lol
Hier krijg ik ook geregeld blikken als ze weten dat die plekken van het hoepelen zijn. Mijn vader van de week nog; hij: *kijkt naar de blauwe plekken*doet het pijn? ik: ja hij: heel goed, dat zal je leren!
Mijn moeder is ook niet zo heel happig want ik heb net blauwe plekken waar de nieren liggen en ze is zelf verpleegster op nierdialyse
Mri
Geplaatst: 21-03-12 18:54
mri is alles behalve mager voor het beeld, ik ben 1m64 en zit tegen de 75 kilo aan
de blauwe plekken zitten niet echt midden op mn buik, maar meer aan de zijkant Mijn vetrolletje komt nl klem te zitten tussen mn heupbot en mn hoepel, denk dat ik daar de gruwelijke blauwe plekken van krijg....
Ik had alleen maar een blauw plekje op mijn rug. Is ook al weer weg, in hoelahoep altijd in mijn paardrij kleren, dus heb het waarschijnlijk genoeg beschermd. Ook heb ik niet zon noppen hoepel, maar zo één met een paar bobbels. Verder merk ik al heel goed het effect met paardrijden, ik kan in galop veel stiller zitten nu.
Enige probleem wat ik nog heb is dat ik soms wel wat gefrustreerd raak dat het rechtsom maar niet wil lukken, linksom gaat steeds beter, maar rechtsom zit er maar amper verbetering in. Iemand tips hiervoor?
Haha, ik ga er ook gewoon mee door en ik blijf volhouden, eens zal het lukken. ... hihi. Ik ben nu al blij met het effect op het rijden, terwijl ik vaak niet eens zo heel lang hoepel. Gemiddeld een kwartier per dag denk ik. Wisselt wel, de ene dag wat langer, de andere dag iets korter.
Oh een lotgenoot!!! Merkwaardig verschijnsel gisteren, ik had een soort totale hoelahoep off-day. Alleen ging het rechtsom eigenlijk net ietsje beter dan links en linksom lukte me gisteren niet, terwijl dat normaal juist mijn makkelijke kant is Misschien de verkeerde kleren aan ofzo, want had niet mijn paardrij kleren aan, maar een gewone broek en trui.
Falona, bij mij Heb eerst de hoepel van dochterlief gepikt, maar dat ging voor geen meter Heb nu zelf een grote en dat gaat super.
Vandaag eindelijk beide kanten ieder een kwartier gehoept. Linksom gaat vanaf begin al goed, en rechtsom na 2 weken oefenen nu ook Ideaal lekker voor de tv.
Ik heb laatst bij mijn moeder geprobeert, maar wat een drama met een grote hoepel zeg. Toch lees ik hier dat het een kwestie van oefenen is, ervaren jullie dat zo?