Gisteravond naar Divoza Leek geweest om de laarzen te passen.
Begonnen met de Field. Zaten opzich goed, maar wel stijf. De kleur vond ik wel mooi, maar het leer voelde meer synthetisch dan als echte leer. Heel glad buiten laagje.
Daarna de Plain gepast. En hier uit bleek duidelijk dat deze de kuit smaller is dan de Field. Want de Field ging goed dicht, maar de Plain in dezelfde maat kreeg ik niet dicht. Verder was de laars identiek qua leer en stijfheid.
En terwijl ik er eigenlijk wel zeker van was dat ik de Field zou nemen, toch even de Bath gepast. En al bij het vast pakken van de laars voelde je het verschil. Soepeler dikker leer, wat ook echt als leer en niet als platic aanvoelde. Toen aangetrokken, en ja, die zit toch wel vele malen lekkerder dan de Field. Sluit lekkerder aan, en zit lekkerder en soepeler om het been.
Enkel wat kleur verschil van de neus, maar verder aller mooi van kleur. En gelukkig de nieuwe donkere kleur, en niet de oude lichte

Heb deze Bath's dan maar ook gelijk mee genomen, want wilde niet het risico dat ze woensdag weg waren, en online is der nu al niet meer aan te komen. Kan niet wachten om er voor het eerst mee te rijden! Inlopen is eigenlijk niet nodig naar mijn idee, en gezien ik ze enkel wil gaan gebruiken om te gaan rijden, en verder niet door de stal te lopen, ga ik ze mooi laten staan!
Kan straks wel even foto's maken!
Maar mochten mensen twijfelen tussen de Field/Plain en de Bath, zou ik zeker even naar de winkel gaan om ze te zien/voelen/passen.