...
Ja ik word echt blij van een sportbeha...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zodat hij meerdere kleuren heeft. Ach, het zit er onder, niemand die het ziet....... Fantabulouss schreef:Knijn7 schreef:Ik heb mijn sport bh gekocht bij divoza, merk shock absorber met een flexibele beugel erin. Ik ben er helemaal blij. De bandjes zijn op de schouder iets dikker. En naast de gewone rugsluiting zit er nog een extra haakje tussen je schouderbladen zodat je de bandjes aan elkaar vast kunt maken. Op deze manier zakken de bandjes tijdens het rijden niet af. Ik heb er dan wel wat voor betaald, maar ben er echt super blij mee!!
Is dat deze?:
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/listImages/500pix/g33786.jpg
Ik ben ook op zoek naar goede sport bh, en deze lijkt me wel ideaal!![]()
Heb je bij deze geen last van dat je je tepels erdoor ziet ?waar vuurneon 't eerder al over had
Na een maand weggedaan. Maar goede tip trouwend, van de hardloopzaak: daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Vreselijk, dat gehannes met passen van die dingen haha
. De zijkanten waren al grijs van nieuw echt leren kniestukken dus uiteindelijk is de mijne nu in dezelfde kleuren..... Persoonlijk heb ik voorkeur voor huidskleur of anders wit. patpen schreef:De tri-action workout (http://www.triumph-lingerie.nl/nl-nl/pr ... ut-bh.aspx) lijkt mij ook wel wat. Maar ik ben niet zo van rood/wit combi voor een beha. Laatst mijn sportbeha gewassen met rode kleding (was NIET de bedoeling) en zijn de binnenkanten van de schouders roze. De zijkanten waren al grijs van nieuw echt leren kniestukken dus uiteindelijk is de mijne nu in dezelfde kleuren..... Persoonlijk heb ik voorkeur voor huidskleur of anders wit.
toch puilt ie uit bij cup terwijl ik nu 75F (cup als 70G) valt dus klein uit dus als 70F
Livera eigen merk is het geworden
En de livera had toch een vrij fatsoenlijk model
Brede schouderbanden (die voor een klein deel elastisch zijn, daar waar je ze kunt verstellen) en tussen de borsten ook een vrij breed stuk om ze bij elkaar te houden zeg maar. Ik heb als een gek staan springen in het pashokje en het bewoog nog wel wat, maar deed absoluut geen pijn of voelde vervelend. Wel een lichte tepeldoorschijning, maar dat was eigenlijk de moeite niet waard. Ik vond het niet storend 
Kunnen de verwassen hema dingen weg