Petrie Olympic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:23

Niezzz schreef:
Ik heb na bijna 3 jaar nog steeds de orginele rits, ik rijdt er dan ook echt alleen maar mee.
Volgens mij zit er in de olympic niet echt een harde balein in als andere petrie laarzen. Ik denk dat het dus wel te doen is omdat er niks in zit.

De balein zelf is niet kapot hoor, het leer dat de balein bedekt is kapot :') Ik zal vanavond wel ff een foto plaatsen als ik er tijd voor heb.
De balein zit met een kruissteek vast gemaakt aan het zwarte leer. Dus als het leer helemaal los is straks, dan lijkt het niet heel erg mooi. :o

ZzzeiN

Re: Petrie Olympic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:55

Oke, ik kan me er nu niet echt een beeld bij vormen.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:16

Mijn laarzen zijn binnen hopelijk kan ik ze zaterdag gaan halen, ze zijn in week vier na bestelling aangekomen ik ben benieuwd

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:32

Janine1990 schreef:
Het stukje leer dat bij mijn Olympic's over de balein heen zit, begint los te laten -O-
De naad is helemaal doorgesleten :')

Wie heeft hier ervaring mee? Want ik heb zo'n vermoeden dat het laten maken niet echt gaat werken, laat staan dat het mooi gaat zijn.

Had ik ook, is netjes opgelost door de schoenmaker, zie je niks van :)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:47

ik ben de mijne gisteren gaan halen... ze waren iets te breed aan de voet maar met een zooltje gaat het goed... hopelijk valt het inrijden mee... ik ga morgen of dinsdag voor de eerste keer rijden ;)

Vissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:43

Jeej eindelijk iets waardoor ik wel kan gaan rijden met m'n 'nieuwe' olympics! Van die dikke gel-hielverhogers op m'n knobbels en geen pijn meer! Met lopen in ieder geval niet dus vd week maar snel mee gaan rijden!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:46

ik heb de mijne nu 3 keer aangehad en heb wel een beetje pijn maar valt goed mee :) ben er wel direct mee gaan rijden, beugels een gaatje langer gemaakt want men knieholtes deden toch wel wat pijn maar ik ben er toch tevreden mee :)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:19

ik dacht dat alleen de kalfslederen dat hadden want mijn perfects hebben die harde kant ook niet... maar mijn andere petri's die kalfs zijn wel, maar een van de polo modellen kan je ook in rundsleder krijgen en zijn ook niet verhard denk ik
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 09-08-13 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:43

Ik heb die van mij nu precies een jaar en de rits is helaas kapot gegaan. :n
Vind het verder hele fijne laarzen.