Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauste schreef:Okee, maar hoe kom je aan die hakjes waardoor je voet hoger staat?
Chrissy_ schreef:Lauste schreef:Okee, maar hoe kom je aan die hakjes waardoor je voet hoger staat?
Die kan je gewoon bij Divoza kopen: http://divoza.com/shop/a.visit/49facf04 ... a8c06406c7
Chrissy_ schreef:Heb even een aan-foto gemaakt
De kwaliteit van de foto is nogal achteruit gegaan door het uploaden, maar voor het idee:
zazoeyou schreef:Chrissy_ schreef:Heb even een aan-foto gemaakt
De kwaliteit van de foto is nogal achteruit gegaan door het uploaden, maar voor het idee:
Ze zijn bij jouw wel IETS te hoog,, dat is wel jammer want je hebt nu een duts bij je knieholte..
En ze vallen niet NET onder je knie,,maar er iets overheen waardoor je straks op je scheenbeen rare dutjes krijg![]()
Wellicht is het voor jouw een optie om er een extra zooltje in te leggen![]()
Dat scheelt weer 0,3cm en dan voorkom je dat het probleem erger wordt
![]()
Als ze straks mooi ingezakt zijn haal je het extra zooltje er weer uit![]()
Vind deze wel ERG MOOI staan hoor![]()
Zelf heb ik de versie met veters IVM dat deze mooi strak om mn enkel sluiten..
Na mijn enkelbreuk heb ik dat gewoon nodig die extra steun
Nog 1 tip aan IEDEREEN :
Pak een watervaste zwarte stift en maak de drukknoopjes daarmee zwart,, dat maakt de laars helemaal af![]()
Pikeur schreef:Ik vind dat knopje eigenlijk wel mooi in het goudkleurig
Maar dit staat inderdaad beter als je geen goudkleurige beugels e.d. hebt
Pikeur schreef:Oh, ik vind mijn goudkleurige petriemerkje dan juist weer wel erg leuk kleuren bij mn goudkleurige spul en dat zou ik bij deze laars precies hetzelfde vinden mja ieder zo z'n smaak
Ik vind het echt zulke mooie laarzenHopelijk passen ze me (moet sowiso nog een poos wachten voor de bruine er zijn)
zazoeyou schreef:Ze zijn bij jouw wel IETS te hoog,, dat is wel jammer want je hebt nu een duts bij je knieholte..
En ze vallen niet NET onder je knie,,maar er iets overheen waardoor je straks op je scheenbeen rare dutjes krijg![]()
Wellicht is het voor jouw een optie om er een extra zooltje in te leggen![]()
Dat scheelt weer 0,3cm en dan voorkom je dat het probleem erger wordt
![]()
Als ze straks mooi ingezakt zijn haal je het extra zooltje er weer uit![]()
Vind deze wel ERG MOOI staan hoor![]()
Zelf heb ik de versie met veters IVM dat deze mooi strak om mn enkel sluiten..
Na mijn enkelbreuk heb ik dat gewoon nodig die extra steun
Nog 1 tip aan IEDEREEN :
Pak een watervaste zwarte stift en maak de drukknoopjes daarmee zwart,, dat maakt de laars helemaal af![]()
Zqw39 schreef:Citaat:leverbaar v.a. eind maart
leder
met vetersluiting voor en ritssluiting achter
kleuren: zwart,bruin
leverbaar in diverse kuit- en hoogtematen
Dit staat als info bij de laars. Als het coating was geweest hadden ze het er misschien wel bijgezet.