[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:33

Je hebt toch gewoon recht op het ruilen van een artikel? Of ik ben helemaal gek geworden, maar volgens mij is 't zelfs verplicht. *denkt terug aan toen ze zelf algemene voorwaarden schreef voor haar shop*

Ik zou het even nazoeken als ik jou was.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:35

Weetje dat die webwinkel volgens de wet geld terug MOET geven?
Je hebt 7 werkdagen bedenktijd en als je hem binnen die 7 dagen terug stuurt (ongebruikt uiteraard) zijn ze verplicht om binnen 30 dagen het geld retour te sturen.
Ze kunnen wel zeggen doen we niet, maar dat werkt zo dus eigenlijk niet.

Mogen we weten waar je hem gekocht hebt? Desnoods in PB.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:43

dat is mooi dat dat een wet is! ik wil het best openbaar neer zetten, niet lelijk naar het bedijf toe oid,maar hij is besteld bij diamond horse shop..

wil hem dol graag een maat groter maar kan hem nergens in een maat 44 vinden :(

edit... hij was in de uitverkoop dus dan mag het wel -O-

LindyTH

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:49

Ook uitverkoop artikelen mogen geretourneerd worden, kan het artikel wel opzoeken als het moet :)

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:56

als je dat zou willen doen ontzettend graag!!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 23:50

Ik zou dan toch even wachten tot je die te goed bon hebt en dan pas je geld vragen/eisen. Dan heb je in ieder geval nog iets.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:08

Weet iemand hoe de sweat pants van Kingsland vallen? Of weet iemand een andere leuke sweatpants?
Ik heb namelijk op concours altijd een overbroek aan, en ben die ik heb van anky een beetje zat o:) (hoewel hij wel erg handig is, met veel zakken enzo)
Heb een leuke van KL gezien op royalhorseoutlet, maar heb geen idee hoe ze vallen. Bovendien heb ik errug lange benen en zijn broeken vaak te kort :(

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:15

Passionato schreef:
Weet iemand hoe de sweat pants van Kingsland vallen? Of weet iemand een andere leuke sweatpants?
Ik heb namelijk op concours altijd een overbroek aan, en ben die ik heb van anky een beetje zat o:) (hoewel hij wel erg handig is, met veel zakken enzo)
Heb een leuke van KL gezien op royalhorseoutlet, maar heb geen idee hoe ze vallen. Bovendien heb ik errug lange benen en zijn broeken vaak te kort :(

ik durf je het niet te zeggen. maar ik ben van de bovenkleding altijd xs van kl. en nu mijn laatste rijkbroek van hun maat 38. die lijken dus wat kleiner te vallen. maar ze zijn echt gaaf he die trainingsbroeken! heb er ook al naar staan kijken..

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:59

^Gossa4ever, ik heb hetzelfde probleem. Had via internet een winterjas gekochtmaar was te groot.
Gemaild dat ik wilde retourneren en kreeg n mail terug dat ze afgeprijsde artikelen niet terug nemen. jammer.
Ik twijfelde en ben gaan zoeken, maar je sluit volgens de wet een koop op afstand. op dat moment heb tj ehet recht om het product te bekijken en als het niet bevalt, terug te sturen.
Binnen 7 dagen. De webshop MOET dan je geld terug geven binnen de termijn(inclusief verzendkosten) de kosten die jij maakt om het terug te sturen, zijn voor jou zelf.

De eigenaar van de webshop waar ik mijn jas kocht, had in de algemene voorwaarden staan dat afgeprijsde artikelen niet worden terug genomen. Maar dat maakt voor de wet helemaal niets uit. Wet is wet en daar kom je niet onderuit doordat je het in de algemene voorwaardes zet.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:05

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:17

dank je wel!

alleen mijn ma vertelde me net dat ze het artikel nog helemaal niet betaald heeft dus dat hij toch zonder problemen terug kan!

nu vinden we het alleen een beetje maf! want ik draag wel M en L tshirts van kingsland maar hoe kan het dan dat ik geen 42 jasje aan pas? en vooral omdat deze zo goedkoop was dachten we dat er misschien een verkeerde label in zit of dat het jasje van een afgekeurde partij komt oid?..

meer mensen ervaring met de maten van kingsland jasjes? ik had juist hier en daar gelezen dat ze wat groter vielen dan de normale maten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:19

Kingsland houd er een rare maatvoering op na dus t verbaasd me niks.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:20

haha hoe bedoel je dat? :) dat de ene 42 de andere niet is? of hoe moet ik dat zien?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:30

Ik denk dat Jolien wel zoiets bedoelt.. Ik heb 3 shirts van KL, een S, een M en een XL en ze zitten me allemaal even goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:38

CoronaLime schreef:
Ik denk dat Jolien wel zoiets bedoelt.. Ik heb 3 shirts van KL, een S, een M en een XL en ze zitten me allemaal even goed :P

Dat dus :P

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:55

Hebbesje schreef:
Komen mooie dingen voorbij! Maar net als dat rood of roze zal ik toch niet vlug zelf aantrekken.

Ik ben nog steeds blij met mijn bruine set. Misschien dat er óóit nog een keer donkerbruine laarzen bij komen.
Denk dat ik ook in deze set start tijdens het NK (heb ook nog een grijze)
Start waarschijnlijk wel met hoge neusriem als hij daar nu fijn op blijft lopen.

[ Afbeelding ]

Ik start ook met lage neusriem omdat hij er gewoon fijn op loopt. Welk hoofdstel, bruin, is dit met lage neusriem? Ik heb die van EricThomas maar al doe ik de neusriem op laatste gaatje dan nog zou hij eigenlijk iets lager mogen. Hij is wel mooi chocobruin.

Dat Kingsland jasje is te krap, hoe zit dit jasje als je gaat zitten? Als je het jasje niet terug kunt brengen zou ik het laten uitnemen bij de kledingmaker.

Ik heb een Gersemi rijbroek en Harryshorse St tropez softshell. Eigenlijk omdat ik nog te dik ben op mijn lijf en snel een jasje moest hebben want ging eerder rijden en starten (ivm rijstop van 5 jaar en wedstrijdstop van 10 jaar). Ze vallen niet zo getailleerd en dat heb ik nu nodig. Anders had ik een netter jasje gekocht. Ik ben zelf niet lang en ze vallen ook niet lang.
Ik zit te wachten op mijn bruine Petrie rijlaarzen, chocobruin. En moet nog een chocobruine martingaal zoeken.
Ik wil nog graag donkerblauwe of chocobruine peeskappen en strijklappen (nu grijze set eskadron en voorkappen in het zwart van Veredus. Als iemand wil ruilen :D ) en een roze wedstrijdblouse. Mijn kn dressuurzadel is ook chocobruin. Ik doe steeds iets want anders wordt het te gek. Vroeger had ik ook alles bruin maar er paar jaar uitgeweest en toen alles weggegeven aan vrienden.
Ik spring met mijn oude stubben springzadel, nieuw gekocht 17 jaar geleden. Die is wat roder maar vind het met springen niet zo storend.
Afbeelding
© http://www.sanimage.nl
Hier dressuuroutfit, let niet op mijn zit (zat voor 2e x in dressuurzadel en ook wel net verkeerde moment).
Afbeelding
© www.pkfoto.nl

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 15:23

Bedankt voor alle leuke reacties! Zal nog is nadenken over wel/niet een lage neusriem :P

Jammer van dat KL jasje joh!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 10:23

CoronaLime schreef:

Oei... Dan durf ik denk ik niet zomaar die broek te bestellen. ...

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:47

Bij kingsland moet je goed weten of je vrouw of unisex koopt. Vrouw sluit aan bij de normale maten, bij unisex gaan de maten de xxxs in, en hebben dames met maat 38 vaak xxs/xs. Passen lijkt me verstandig!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:51

*komt even binnenvallen*

Ik heb een kingsland jasje maat xxs en die valt een stuk kleiner als mijn andere jasje van shires maat 36 (waar ik bijna in kan zwemmen :') ).

Alleen weet iemand hier een mooi dekje dat bij het jasje past? ik heb namelijk al een navy dekje van eskadron en een br event maar beide zijn te licht van kleur! Kleur is echt tegen zwart aan van het jasje en zoek dus ook een dekje in die richting... maar dan niet voor de prijs die kingsland zelf ervoor vraagt ;).

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:49

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:49

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:30

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:31

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:34