Kaula schreef:Ik heb ook een nieuw jasje.
[ Afbeelding ]
Ik vrees alleen dat het jasje net ietsje pietsje te klein is en dus weer terug moet.
Mooi zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kaula schreef:Ik heb ook een nieuw jasje.
[ Afbeelding ]
Ik vrees alleen dat het jasje net ietsje pietsje te klein is en dus weer terug moet.
ElfiL92 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hierbij mijn wedstrijdset. Donkerblauwe GPA cap, donkerblauw Spooks jasje, witte rijbroek en zwarte Petrie rijlaarzen.
Vrij standaard maar ben er toch heel erg blij mee!
oke de kleur stellig is vrij standaard maar ik geloof dat je voor bijna €1000 aan kleding aan heb op je wedstrijd. GPA cap, spooks, petrie zijn niet de goedgoopste merken hoor.
Vind blauw mooi standaard hoor! Ik ga niet uitrekenen wat mijn set kost, want ik denk dat ik over dat bedrag heen ga 
Ik start best vaak in "saai" zwart, blijf het mooi vinden.
lauwtjuhh schreef:ElfiL92 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hierbij mijn wedstrijdset. Donkerblauwe GPA cap, donkerblauw Spooks jasje, witte rijbroek en zwarte Petrie rijlaarzen.
Vrij standaard maar ben er toch heel erg blij mee!
haha vrij standaard zegt ze.oke de kleur stellig is vrij standaard maar ik geloof dat je voor bijna €1000 aan kleding aan heb op je wedstrijd. GPA cap, spooks, petrie zijn niet de goedgoopste merken hoor.
Ben zelf namelijk ook opzoek naar een blauwe GPA cap en spooks jasje maar vind de prijzen nogal tegenvallen.
Kaula schreef:Ja dat is er eentje van Horsea.
Inderdaad erg jammer, als ik sta is het prima, maar als ik ga zitten komen er toch wel wat vouwen in,
niet heel mooi dus.
).

en je krijgt ook je geld niet terug.. het zit zeg maar zo, ik heb hem van me ma gehad.. en vind het lieff dat ze hem gekocht heeft maar hij zit krap, maar hij kan niet geruild.. en ze heeft hem via internet dus was een grote gok.. dus zij ze mooie stimulans om af te vallen... en nu baal ik een beetje.. heb altijd een hekel eraan als er mensen voorbij komen in het topic met te kleine jasjes... en iedere keer als ik daar de foto terug kijk voel ik me ontzettend ongelukkig en een walrus.... hoewel het zo'n gaaf jasje is