Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilde_ schreef:Leuk topic dit! Lees al een tijd mee maar het is echt leuk om al die verschillende wedstrijdsets te zien.
Dit is die van mij.
[ Afbeelding ]
Maureen97 schreef:Ik ben vandaag met de bonte in het blauw gestartDe reden is toch omdat ik het mooier vind staan. Ik heb naoom eigenlijk wel altijd op wedstrijd chemisch wit
maar met een wit dekje werd het een beetje grauw. Heb op mijn dekje steentjes gezet wat echt heel leuk staat. Erg blij met mijn blauwe set! nu alleen nog nieuwe laarzen.
Tijden het inrijden was het opeens heeldruk aangezien iedereen even die Bonte wou zien in het blauw haha, voelde mij toch heel erg bekekenMaar alleen maar leuke reacties opgehad dus super!
alleen zo jammer dat mijn nieuwe donkerblauwe lak hoofstel nergens mooi uitkomt op de foto's
[ Afbeelding ]
Hilde_ schreef:Leuk topic dit! Lees al een tijd mee maar het is echt leuk om al die verschillende wedstrijdsets te zien.
Dit is die van mij.
[ Afbeelding ]
Cayenne schreef:Dat rood vind ik ook erg gaaf maar net op het randje zeg maar
Sharona95 schreef:Cayenne schreef:Dat rood vind ik ook erg gaaf maar net op het randje zeg maar
Haha precies, dat dacht ik ook, maar erg gaaf!
Ik ben op zoek naar een lichtgrijs jasje, weet iemand iets?
Of een donkerblauw geruit jasje... Het is allemaal zo leuk!
Viefdepief ik weet dat jij laatst een heeeel mooi bruin groenig jasje had in mijn maten (32/34) maar die had je al verkocht, van welk merk was die?
Capriootje schreef:Kwam toevallig net deze tegen tijdens het winkelen haha, misschien is het wat voor je?
http://www.bonprix.nl/product/blazer-do ... it-960131/
lauwtjuhh schreef:Hallo allemaal,
Ik ben een behoorlijk stille lezer en ik kom veel mooie outfits tegen (sommige echt om te kwijlen!)
Mijn ultieme droom is blauw! ( en ik ga hem nu toch maar waarmaken) jasje, cap, laarzen je kent het wel.
Maar waar ik nu tegenaan loop is de kleur blauw van de rijlaarzen. tot nu toe kan ik de juiste kleur blauw niet vinden. die van petrie vind ik zelfs naar zwart neigen.
waar hebben jullie je laarzen vandaan?
gr laura
lauwtjuhh schreef:Citaat:
ik heb blauwe laarzen bij Lipica laten maken, daar kun je uit veel kleuren kiezen
Wat zijn jullie ervaringen met lipica laarzen?