[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:49

Annash schreef:
Fijn dat er toch ook mensen enthousiast zijn... :-)

Ik hoef voorlopig nog niet op wedstrijd maar als het nog een keertje mooi weer is en ik heb een fotograaf, zet ik Dylano misschien wel in de knotten en trek ik mijn hele wedstrijdoutfit aan. :P

Ik weet niet wie het zei, maar een wedstrijdoutfit lijkt te paard vaak inderdaad weer anders dan een foto zo vanaf de grond als je het aan hebt. Hopelijk is iedereen om als ik een foto in het zadel laat zien :P

Ik meld me aan Shanna! Wil toch nog snel Dylano komen kijken, wordt wel eens tijd :j

Jolinem

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 15:58

Leuke wedstrijdtenues!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 16:57

Marie72 schreef:
Annash schreef:
Fijn dat er toch ook mensen enthousiast zijn... :-)

Ik hoef voorlopig nog niet op wedstrijd maar als het nog een keertje mooi weer is en ik heb een fotograaf, zet ik Dylano misschien wel in de knotten en trek ik mijn hele wedstrijdoutfit aan. :P

Ik weet niet wie het zei, maar een wedstrijdoutfit lijkt te paard vaak inderdaad weer anders dan een foto zo vanaf de grond als je het aan hebt. Hopelijk is iedereen om als ik een foto in het zadel laat zien :P

Ik meld me aan Shanna! Wil toch nog snel Dylano komen kijken, wordt wel eens tijd :j

Hihi leuk :D Moeten we even afspreken... :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:45

Dat jasje op de vorige pgina, wauwie :D

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 18:55

Nou inderdaad, dat jasje met die helm erbij.. Heel gaaf!

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:31

Ik ben vandaag met de bonte in het blauw gestart :D De reden is toch omdat ik het mooier vind staan. Ik heb naoom eigenlijk wel altijd op wedstrijd chemisch wit :D maar met een wit dekje werd het een beetje grauw. Heb op mijn dekje steentjes gezet wat echt heel leuk staat. Erg blij met mijn blauwe set! nu alleen nog nieuwe laarzen.

Tijden het inrijden was het opeens heeldruk aangezien iedereen even die Bonte wou zien in het blauw haha, voelde mij toch heel erg bekeken :P Maar alleen maar leuke reacties opgehad dus super!

alleen zo jammer dat mijn nieuwe donkerblauwe lak hoofstel nergens mooi uitkomt op de foto's

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Maureen97 op 18-08-13 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:08

Wat een mooie set, beetje druk voor mijn smaak, maar wel mooi.
Vind dekje wel echt heel netjes. Mooi gemaakt, helemaal niet te zien dat ie later bewerkt is.

Vind alleen je zweepje erg afsteken, zou daar dan ook een blauwe of zwarte voor nemen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:17

Leuk!
En mooie jasjes komen er hier allemaal voorbij!

ik heb sinds kort ook eindelijk mijn nieuwe outfit compleet.
Niet zo spectaculair als sommigen hiet maar ben er blij mee :D

Afbeelding
https://picasaweb.google.com/m/zoom?una ... Height=416 hier een grotere foto.

Blauwe BR Zenith met swarovski
en een blauwe Anky contrast, lang op moeten wachten maar eindelijk maar toch :)

Zit er nog over te denken aan de bovenkant vd zakjes zelf ook nog wat steentjes op te gaan zetten, zodat het van de helm ook weer iets terug komt in het jasje, en is ie ook weer net iets exclusiever.
(Sorry ben net een ekster, gek op bling :o )

Stiekem is mijn droom nog mijn hele set in het blauw/champagne te doen, dat vindt ik echt super chique. Alleen staat dat denk ik niet bij mijn huidige paard :D
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 18-08-13 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:19

dankjewel :D meestel heb ik een zwarte weep met wit handvat maar deze was even voor het laatste moment. Het kan inderdaad wat druk ogen maar vind het toch erg leuk! wou iets bij elkaar samen stellen waarvan jury's en andere mensen zouden denken wauw daar komt wat aparts in de baan. drukker dan dit gaat het ook niet worden denk ik. wil er alleen misschien nog een donkerblauwe gpa cap bij aangezien ik deze cap niet zo mooi bij het geheel vind passen.

Kreeg al van mensen de vraag waar ik het dekje vandaan had :o Is erg leuk geworden inderdaad helemaal als de zon erop schijnt.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:38

Heeft er toevallig iemand een foto van donkerbruin tuig op een heel donkerbruin paard met een lichtgrijs of bordeaux rijjasje?
Ik moet een nieuw zadel hebben en heb er twee op het oog, een donkerbruine of gewoon een zwarte.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:47

xLindy91 schreef:
Heeft er toevallig iemand een foto van donkerbruin tuig op een heel donkerbruin paard met een lichtgrijs of bordeaux rijjasje?
Ik moet een nieuw zadel hebben en heb er twee op het oog, een donkerbruine of gewoon een zwarte.

wel zonder het jasje
Afbeelding

mein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:47

Cayenne schreef:
300 euro tot zelfs 350 euro voor een rijjasje dat je misschien 2 keer per maand aan hebt vind ik ook wel heel veel geld eigenlijk. Ik heb het er iig niet voor over.
Ik heb overigens de Pikeur Nenita, mooi jasje voor weinig geld, sluit netjes aan en zit als een huis! http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ijjas.html

Wauw wauw wauw!
dat jasje vind ik echt heel mooi! (moet ik eerst nog wat voor afvallen |( )
heb zelf nu heel simpel zwart wit outfit! denk ook dat ik daarin blijf hangen! ;-) (rij een fries en vind dat toch nog altijd het mooist op een fries!!)

Overigens ken ik iemand die blauwe laarzen blauwe cap en een blauw jasje heeft (Knal blauw echt)
Wel een gave set, maar zoals veel hier al zeggen.. je moet er echt van houden!! (en je valt wel op! ;-) )

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:08

Thanks.. het staat opzich wel goed, mijn paarden zijn ook heel iets bruiner dus ongeveer dezelfde kleur als het zadel.. met een lichtgrijs jasje, grijze cap en bruine laarzen moet het wel kunnen toch?

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:55

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:27

-

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:29

Leuk topic dit! Lees al een tijd mee maar het is echt leuk om al die verschillende wedstrijdsets te zien. :-)

Dit is die van mij. :D

Afbeelding

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:34

leuke set hierboven!

Ik had al eerder mijn set geplaatst maar ben nu toch weer aan het twijfelen over mijn cap. Vind hem niet mooi bij het geheel passen door de leren bandjes. Wat zeggen jullie? Een mooie GPA cap in het donkerblauw lijkt mij ook wel wat. Iemand anders nog suggesties?

Deze cap heb ik er nu bij. BR Phoenix
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Maureen97 op 19-08-13 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:35

Oh Hilde_ is dat ook het Shires jasje *D die heb ik ook, erg blij mee :D

Maureen97 wel heel erg mooi :j zeker bij je vosbonte *D
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 19-08-13 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:41

wumdydumpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:13

lalunamyo schreef:
Hallo allen :evaw:

Ik ben aan het rond kijken naar een jasje met een dubbele rij knopen. korter van voor en langer van achter. Totaal wel gewoon een 'kort' model, dus geen slipjas oid.

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ijjas.html

Hier een soort voorbeeld. Nu ben ik alleen op zoek naar goedkopere versies. Iemand toevallig ideeën hier?

Kijk eens op www.esqua.nl vergelijkbaar model wel zonder dubbele knopen maar dat kan vast aangepast worden als je even een mail stuurt naar het contact adres. Prijs was volgens mij 250€. Heb niet alles gelezen dus als je al iets hebt gescoord veel plezier er mee en sorry voor het late bericht.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:16

Bedankt voor de moeite!! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het geen mooi jasje vind :o :o

Die rode vind ik dan wel weer errug leuk!! Ondanks dat hij geen dubbele knopen heeft. Al zal ik nooit zoiets kopen zonder zelf het materiaal te voelen en hem te passen.

wumdydumpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:21

Maakt niet uit hoor ieder z'n eigen smaak anders zouden we lekker saai allemaal hetzelfde aan hebben

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:54

Maureen97 schreef:
leuke set hierboven!

Ik had al eerder mijn set geplaatst maar ben nu toch weer aan het twijfelen over mijn cap. Vind hem niet mooi bij het geheel passen door de leren bandjes. Wat zeggen jullie? Een mooie GPA cap in het donkerblauw lijkt mij ook wel wat. Iemand anders nog suggesties?

Deze cap heb ik er nu bij. BR Phoenix
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vind je cap er wel mooi bij staan.
Mooie set in het geheel ook trouwens. :j

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 23:06

Op verzoek:

Afbeelding (zwart zadel)
Afbeelding (bruin zadel)

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 23:29

Ow echt heel gaaf zeg dat rood!