[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:14

Annash, ik vind een langer jasje je toch mooier staan. (ik heb in je profiel gekeken). Dit nieuwe jasje maakt je erg breed en klein, jammer dat het zo weinig getailleerd is...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:30

Je kunt een jasje toch niet meer tailleren dan mijn taille is :? Ik heb een recht figuur (blok), daar zit al amper taille in.
Als laatste noot moet ik wel zeggen dat mijn figuur/gewicht op de foto's in mijn profiel nog heel anders lag dan nu. Ik heb de indruk dat er wordt vastgehouden aan het getailleerde beeld en te weinig wordt gekeken naar (mijn) figuur. Als je dat naast elkaar legt zie je dat dat ook niet samen kan. De lengte is een stukje smaak, maar ik heb mijn nieuwe jasje naast mijn oude jasje gehouden (die op het donkerbruine paard) en daar zit weinig verschil in. Qua kilo's zit er wel verschil in toen (2008) en nu, mede door blessures. Dat wordt op den duur weer beter maar kan natuurlijk niet in één keer. :-)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:33

Ik vind hem jou erg goed staan, en past ook mooi bij je figuur. Wat je zegt, als je weinig taille hebt kan een jasje ook niet getailleerde zijn. Ben benieuwd hoe hij te paard staat!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:38

Ik zal zsm een foto maken. Ik ben zelf ook erg benieuwd. Ben erg blij met het jasje, maar ga door alles toch een beetje twijfelen en dat vind ik jammer/vervelend.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:39

Ik vind het juist een leuk jasje zo met de kraag en mouwen. En ik vind 'm je ook prima zitten. Je kan inderdaad niet enorm gaan tailleren als je vrij recht gebouwd bent. Snap ook goed dat je een iets korter jasje kiest, zodat je benen langer lijken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:48

Maar je kunt wel een taillelijn erin zetten, dan lijkt het nog alsof :D Bijv door de voorsplit ronder weg te laten lopen en de achtersplit iets meer uit elkaar weg te laten lopen zodat hij onderaan iets wijder valt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:52

Ik vind het jasje je juist leuks staan :)

En je ziet het toch altijd pas goed op een paard! Toen ik paar jaar terug een foto op de grond maakte van mijn showoutfit (hoedje + slipjas) zag het er uit alsof ik zo het circus in kon :+ :') op paard lijkt het heel mooi.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:56

Precies wat Joolien zegt zo kan je taille creëren, maar zo zie je ook maar hoe smaken verschillen als je naar de reacties kijkt hier! ene helft vind je jasje harstikke mooi zo en andere helft niet, en als jij er zelf 100% blij mee ben dat is het belangrijkste :j Jij moet het dragen niet wij, wel vind ik de kleuren zo heel erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:03

Bambino schreef:
Precies wat Joolien zegt zo kan je taille creëren, maar zo zie je ook maar hoe smaken verschillen als je naar de reacties kijkt hier! ene helft vind je jasje harstikke mooi zo en andere helft niet, en als jij er zelf 100% blij mee ben dat is het belangrijkste :j Jij moet het dragen niet wij, wel vind ik de kleuren zo heel erg leuk!

Dat is helemaal waar :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:35

Yvank_ schreef:
Ik vind het jasje je juist leuks staan :)

En je ziet het toch altijd pas goed op een paard! Toen ik paar jaar terug een foto op de grond maakte van mijn showoutfit (hoedje + slipjas) zag het er uit alsof ik zo het circus in kon :+ :') op paard lijkt het heel mooi.

Dat is zo. Op de grond vind ik de wedstrijdjasjes vaak wat vreemd staan. Te paard lijkt het ineens heel anders.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:36

Smaken verschillen.
K zou zelf nooit voor zo'n kort jasje gaan, maar in jou geval snap ik de keus heel goed. Vind de kleuren combi echt prachtig!! :D niet twijfelen. Jij moet m aan, niet iemand anders!!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:43

Als ik op de grond sta, staat een jasje mij ook foeilelijk en te paard klopt het gewoon :j

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:00

Ik hou helemaal niet van paars en ook niet van een sjaalkraag dus voor mij zou het niets zijn.
Korte jasjes zijn leuk,maar zien er nog wel eens vreemd uit wanneer je niet op het paard zit.
Ik denk dat hij op het paard prima zit,doe je hem strakker dan staan de knopen open wanneer je op het paard zit.
Meer taille gaat niet,de achterkant zit mooi aangesloten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:23

Ik zie het model en de pasvorm van het jasje van Shanna veel liever dan mensen die in een softshell gepropt zitten waarbij ik de gehele bh op de rug kan zien.....

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:32

Vind ik ook :) Vind de softshell maar bij heel weinig mensen mooi staan. Je ziet er alles in := maar velen zullen deze jasjes ook wel een maat te klein kopen.
Ik vind het paarse jasje echt niet gek! Ben benieuwd naar je complete outfit te paard

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:32

vonneke schreef:
Ik zie het model en de pasvorm van het jasje van Shanna veel liever dan mensen die in een softshell gepropt zitten waarbij ik de gehele bh op de rug kan zien.....

Hihi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:35

lalunamyo schreef:
Vind ik ook :) Vind de softshell maar bij heel weinig mensen mooi staan. Je ziet er alles in := maar velen zullen deze jasjes ook wel een maat te klein kopen.
Ik vind het paarse jasje echt niet gek! Ben benieuwd naar je complete outfit te paard

Veel mensen hopen denk ik dat hun lijf zich aanpast aan het jasje ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:46

vonneke schreef:
lalunamyo schreef:

Veel mensen hopen denk ik dat hun lijf zich aanpast aan het jasje ;)

_/-\o_ :') Dat is trouwens niet alleen met rijjasjes zo :')

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:23

Ochja, broeken worden ook vaak veel te klein gekocht... :') Je ziet broeken bij veel mensen lekker tussen de billen trekken :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:52

Fijn dat er toch ook mensen enthousiast zijn... :-)

Ik hoef voorlopig nog niet op wedstrijd maar als het nog een keertje mooi weer is en ik heb een fotograaf, zet ik Dylano misschien wel in de knotten en trek ik mijn hele wedstrijdoutfit aan. :P

Ik weet niet wie het zei, maar een wedstrijdoutfit lijkt te paard vaak inderdaad weer anders dan een foto zo vanaf de grond als je het aan hebt. Hopelijk is iedereen om als ik een foto in het zadel laat zien :P
Laatst bijgewerkt door Annash op 15-08-13 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:53

Wat zijn je plannen met hem Shanna?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:54

Ik wil hem volgend jaar graag zelf starten als dat lukt, en misschien met iemand anders Divoza cup voor jonge dressuurpony's laten lopen. Maar is allemaal afhankelijk van andere dingen, dus afwachten. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:55

Spannend!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:56

Shanna ik vind je jasje wel mooi! Ben heel benieuwd naar een foto op het paard. Ziet er denk ik heel mooi uit.

Als je niet zo groot bent snap ik heel goed dat je een korter jasje neemt, en zo kort is ie ook niet (die jasjes die boven je billen uitkomen vind ik niet mooi. Dit is wel een mooie lengte dan vind ik). Zelf ben ik 1.60 en vind bijv. de Kentucky jasjes heel mooi, maar mij staan die ook gewoon niet, zijn TE lang.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 16:00

Zo dacht ik ook Qizz :j boven de billen vind ik lelijk, over mijn billen is te lang... dus een middenweg. Maar dat is, net als kleur, toch heel persoonlijk. Dat is prima als er mensen zijn die een andere mening hebben! :-)