Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prada schreef:Ik kom even binnenvallen. In dit topic zie ik super leuke outfits voorbij komen maar allemaal voor vrouwen.. Ik ben op zoek naar een leuke rijjas voor een man. Op internet heb ik al aardig wat gespeurd maar ik vind óf jasjes waar ik niet zo kapot van ben óf ze zijn niet te betalen. Ik ben op zoek naar een niet te duur jasje van een beetje softshell materiaal, donkerblauw/grijs, het jasje is voor erbij en daarom wil ik niet de hoofdprijs uitgeven (het andere jas van kentucky was ietwat prijzig, dus meer dan 100-200 euro wil ik nu niet uitgeven). Dus wie van jullie kenners kan mij een tip geven?!
__Nicole schreef:prada schreef:Ik kom even binnenvallen. In dit topic zie ik super leuke outfits voorbij komen maar allemaal voor vrouwen.. Ik ben op zoek naar een leuke rijjas voor een man. Op internet heb ik al aardig wat gespeurd maar ik vind óf jasjes waar ik niet zo kapot van ben óf ze zijn niet te betalen. Ik ben op zoek naar een niet te duur jasje van een beetje softshell materiaal, donkerblauw/grijs, het jasje is voor erbij en daarom wil ik niet de hoofdprijs uitgeven (het andere jas van kentucky was ietwat prijzig, dus meer dan 100-200 euro wil ik nu niet uitgeven). Dus wie van jullie kenners kan mij een tip geven?!
Deze misschien? Een blauwe Robby's softshell €95
http://dekroo.nl/webwinkel/wedstrijd/ri ... erkoop.htm