[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:38

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:40

Volgensmij zijn het lengtematen en moet je ze door 2 delen

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:45

Capriootje schreef:
Volgensmij zijn het lengtematen en moet je ze door 2 delen

Bedankt!!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:14

Ik heb hem besteld! Nu maar hopen dat hij past. :=

prada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:18

Ik kom even binnenvallen. In dit topic zie ik super leuke outfits voorbij komen maar allemaal voor vrouwen.. Ik ben op zoek naar een leuke rijjas voor een man. Op internet heb ik al aardig wat gespeurd maar ik vind óf jasjes waar ik niet zo kapot van ben óf ze zijn niet te betalen. Ik ben op zoek naar een niet te duur jasje van een beetje softshell materiaal, donkerblauw/grijs, het jasje is voor erbij en daarom wil ik niet de hoofdprijs uitgeven (het andere jas van kentucky was ietwat prijzig, dus meer dan 100-200 euro wil ik nu niet uitgeven). Dus wie van jullie kenners kan mij een tip geven?!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:44

Ik heb wel mannenjassrn, maar vallen met 299.95 buiten je budget...

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:44

prada schreef:
Ik kom even binnenvallen. In dit topic zie ik super leuke outfits voorbij komen maar allemaal voor vrouwen.. Ik ben op zoek naar een leuke rijjas voor een man. Op internet heb ik al aardig wat gespeurd maar ik vind óf jasjes waar ik niet zo kapot van ben óf ze zijn niet te betalen. Ik ben op zoek naar een niet te duur jasje van een beetje softshell materiaal, donkerblauw/grijs, het jasje is voor erbij en daarom wil ik niet de hoofdprijs uitgeven (het andere jas van kentucky was ietwat prijzig, dus meer dan 100-200 euro wil ik nu niet uitgeven). Dus wie van jullie kenners kan mij een tip geven?!

Deze misschien? Een blauwe Robby's softshell €95

http://dekroo.nl/webwinkel/wedstrijd/ri ... erkoop.htm

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:58

Leuk jasje met dat paars :) Alleen ik vind het grote merk naampje Lotus Romeo niet zo.. doet me erg denken aan wc producten.. komt door dat lotus :+ Stom he. Hij zit je mooi en ik vind de lengte ook prima!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:14

__Nicole schreef:
prada schreef:

Deze misschien? Een blauwe Robby's softshell €95

http://dekroo.nl/webwinkel/wedstrijd/ri ... erkoop.htm

Die vind ik bij mannen niet zo mooi staan. Alsof je een trainingsjasje aan hebt, zoals in Jhonnie en Anita... En daar komt je buikje ook heel mooi in naar voren, hihi!

prada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:19

hahaha ja het buikje is me ook opgevallen en weet niet of ik zo'n rits mooi vind.
@ Annash, ik wil me toch echt aan het budget houden, het wordt een 'extra' jasje, ook handig als het een keer regent ofzo, hoef ik er niet zo super zuinig op te zijn.
Zag net de nieuwe Anky jasjes, zien er ook wel mooi uit, waarom hebben ze die dan weer niet voor mannen...

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:51

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:03

Die is erg mooi, alleen de maten bij de divoza waren heel vreemd..
Ene maat was echt te klein, niet dicht te krijgen, terwijl 1 maar groter echt een soepjurk was..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:07

lalunamyo schreef:
Leuk jasje met dat paars :) Alleen ik vind het grote merk naampje Lotus Romeo niet zo.. doet me erg denken aan wc producten.. komt door dat lotus :+ Stom he. Hij zit je mooi en ik vind de lengte ook prima!

Dat is niet standaard hoor, heb ik omdat ik erdoor gesponsord wordt :-)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 07:35

Sorry Shanna, ik vind hem vreselijk :o Hij lijkt zo stijf en ik vind het model wat lomp en je niet zo mooi staan, maar goed, smaken verschillen en anders werd het een saaie boel met allemaal dezelfde jasjes in de ring.. (alhoewel, vroeger had dat ook wel weer wat en was het geen circus).

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:49

Ik vind hem ook vreselijk, en ik had er zoveel van verwacht toen je er over vertelde, maar de stof lijkt verschrikkelijk stijf en dik? en hij sluit niet mooi om je lichaam, hij lijkt bij armen ook heel breed?
Vind erg jammer want het idee met het paars en de blousjes van hun zijn super mooi!

Kan die niet nog beter op maat gemaakt worden? Want neem aan is nu gewoon standaard model dan?

Sorry, maar smaken verschillen inderdaad net wat Cayenne zegt gelukkig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:17

Je zegt dat je hem wat korter hebt zodat je langer lijkt maar ik vind je nu juist zo'n propje. Hij maakt je heel breed. Zonde!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:24

Ik denk dat dat komt doordat die stof er verschrikkelijk stug/dik uitziet en daarom niet mooi aansluit, zie je goed bij de armen die lopen heel breed recht naar beneden ipv mooi aansluitend zoals bv bij een animo jasje.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:31

Vind hem ook niet heel mooi. De stof trekt hier en daar. Breed bij de schouders (de mouwen lijken er raar in te zitten). V.w.b. de kleuren; ja smaken verschillen dat kan. Maar de pasvorm vind ik gewoon niet mooi. Misschien moet je hem ontkreuken en dan weer aantrekken voor een fotootje, misschien dat het dan wat anders oogt?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:53

Ik héb heel brede schouders... als ik die smaller doe pas ik er echt niet in. :-) Ik heb echt geen zandloperfiguur en dat zie je gewoon terug, maar daar valt weinig aan te doen he. :+ Ik ben vrij breed, daar verkijken mensen zich snel op. Breed/stoer gebouwd.

Grappig dat jullie de stof dik en stug vinden ogen, ik heb contact gehad met iemand anders en die vraagt juist om een dikkere stof.

Voor een Animo jasje moet je maatje 34 ofzo hebben vind ik, anders moet je het überhaupt niet aantrekken. :+ Heel strak aan de armen vind ik zelf dus ook niet prettig.

Jammer dat jullie er zo over denken, irl vind ik hem wel mooier uitkomen. Mensen die het jasje aan hebben gezien vinden 'm juist weer heel mooi, misschien vertekent het toch wat.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:56

ik heb een Animo jasje in maat 40/42, en lijkt echt niet raar hoor :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:58

Laat ik het er dan op houden dat de meeste (!) mensen Animo al snel een maatje te klein kopen... :+ Het zijn niet mijn type jasjes in ieder geval, anders had ik er zelf wel één gehad. Maar dat is weer: smaken verschillen, en dat mag. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:58

Misschien als je het jasje te paard draagt dat t al heel anders oogt :) En ja ik zit net te bedenken dat je echt klein bent dus dan is t idd niet gek dat het niet 'optimaal' zit. (begrijp me niet verkeerd :) )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-13 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:59

Dat verwacht ik wel, foto's vanaf de voorkant/achterkant ben ik sowieso breed. Wat ik ook doe. Maar zoals gezegd: ik ben ook een blok van figuur, dan heb je dat gewoon sneller. Weinig taille, brede schouders, veel rug!

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:59

nee dat die bij je schouders breed is begrijp ik, ik heb ook geen zandloper figuur maar ben vrij klein en dan vind ik het PERSOONLIJK he :p mooier dat die mooi aansluit overal en zeker bij je onderarmen, verder ben ik wel benieuwd hoe die staat op het paard dat is vaak al weer heel verschil :j

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:03