ze blijven heel mooi ik heb ze nu ruim 1.5 jaar en veel aan en dat kan je er echt niet aan afzien. tuurlijk wel gebruiksplekken op de binnenkanten, maar dat vind ik niet meer dan logisch
ze zakken niet heel veel vind ik, wel wat plooien rondom de enkel, maar heel veel lager worden ze niet doordat ze heel slank om de enkel zitten
Tessa_Zenn
Geplaatst: 19-06-09 10:47
Ik heb gister laarzen laten aanmeten en ik heb de DeNiro's ook aangepast maar vond het meer een springlaars. Ze zaten wel erg lekker. Maar ben toch voor de Petrie Anky gegaan, puur smaak.
hihi, ik heb de petrie anky elegance voor dressuur en de niro's voor springen omdat ze lekker soepel zijn...maar ik rijd evengoed dressuur met mijn de niro's en idd iedereen vindt ze mooi
De niro valt inderdaad heel slank. Vind persoonlijk dat je er ook wel smalle kuiten voor moet hebben. Heb ze nu een jaar, zitten wel enkele krasjes op maar rijd er dagelijks mee en ze blijven erg mooi
ik heb ook geen dunne kuiten (39/40) maar ze lijken helemaal niet breed ofzo. juist door de salnke enkel zijn het hele leegante laarzen. En ik vind ze door die enkel ook fijn zitten, heb zelf hele smalle enkels en die petries enzo die lopen echt bij lange na niet zo lekker. Heb vandaag ook besloten dat mn petrie ankys de deur uitgaan, ik kan daar niet meer mee rijden
Ik heb ze gister gekocht!! na lang twijfelen toch maar weer heen gegaan en ze mee genomen. Mijn kuiten doen nog wel wat zeer als ik er geen hakjes in heb maar dit moet vanzelf goed komen anders kon ik ze nog even laten oprekken. Alleen door de hakjes zitten me hielen toch weer wat kraper maar goed ik heb er nog bijna niet mee gelopen of gereden dus ik denk dat het vanzelf beter wordt straks! Ik vind ze iig heel erg mooi en vind dat ze prima voor de dressuur kunnen!
Hallo allemaal! Ik meld me hier ook even..... Ik lees dat jullie allemaal erg tevreden zijn over deze laarzen. Ik ben van plan om ook de Niro'"s aan te gaan schaffen. (Hoewel ik ook over een paar lipica laarzen twijfel...) Kan iemand me voorbeelden geven van welke kleuren er allemaal zijn??!! Op de site van De Niro staat niet uit welke kleuren je allemaal kunt kiezen. Bij ons in de ruitersportzaak hadden ze alleen zwarte staan en een kleur bruin. Ik wil zelf graag het polo model in een bruine (maar welke?!) kleur. Een matentabel zou ook wel handig zijn.....Alvast bedankt!
ik heb er vandaag mee gereden voor het eerst en ze zitten heerlijk. helemaal geen zere voeten of wat dan ook. Alleen nog een klein beetje pijnlijk in me knieholtes als ik mijn been wat optrek ofzo. dus hopen dat ze nog even zakken zodat ik er ook mee kan gaan springen. Ben tot zo ver erg te spreken over de laarzen!
MelanieB
Geplaatst: 01-07-09 00:24
Ik schop even omhoog. Ik heb vandaag ook gekocht In de bruine kleur. Voor bij mn bruine tuig enz. Ze zitten echt heerlijk en zijn super mooi, ook mooi zacht.
Er stonden ook donkerbruine De Niro's, die waren ook erg mooi!
Er stond nog een paar 2ehands in de winkel, goede maat, kuit is wat groot, maar dat heb ik bij elke laars, valt niet eens op en ik heb er geen last van.