Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:36

Gefeliciteerd! Ondanks alles gister toch wel een heel lekker resultaat!

Ik lees mee, maar dit is nog niet mijn jaar geloof ik. Ga woensdag voor de 4e keer mn zzz debuut cancellen. Eerst was ik ziek in januari (en ben nooit ziek, maar als de koorts door de antibiotica door breekt moet je wel stoppen) en nu in maart allemaal fijne wedstrijden dichtbij en heeft mn merrie wss een virus te pakken gehad wat nog niet zo makkelijk uit het systeem gaat. Dus alles weer on hold en dan hopen op april/mei?

Verder privé ook even vol geweest, dus niet zo heel goed geweest in reageren. Ga vanaf nu weer mn best doen daar beter in te zijn!

ziezoziezo22

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:22

Gefeliciteerd, op zoek naar een slipjas.
Wat balen Nouki, het zit je niet mee.
Mirjam al bijna een veulen bij juna?
Hier lekker aan het trainen.
Merk dat ik alleen niet veel.zin meer heb in wedstrijden.
Dat heb ik elke keer.
Binnenkort is er een wedstrijd vlakbij wil dan inter 1 proberen.
Of ik er al helemaal klaar voor ben.
Binnenkort de proef eens oefenen
En denk dat ik straks mijn startkaart weer afzeg.

Mijn dochter rijd nu bijna een jaar en rijd af en toe op die van mij.
Gaat ook leuk .

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

Ondanks alle stress, knap herpakt. Gefeliciteerd!

Balen Nouki. Hopelijk binnenkort dat het voor jullie beide weer voor de wind gaat.

Hier is het momenteel alleen springen (oké 2e keer nog maar), maar ze springt de wissels af en toe wel al echt netjes. Zie ik maar als bonus en levert daar juist wel punten op.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:03

Oeh Noukie dat klinkt inderdaad niet echt als een lekkere start van het jaar nee. Is je merrie al helemaal opgeknapt van het virus?
Even eerst alles weer helemaal gezond en lekker geoefend hebben en dan gewoon maar weer inschrijven. Dadelijk met het lekkere weer is het ook veel leuker om te starten!

Ziezo je kunt altijd HC starten toch om te kijken of je er klaar voor bent? In de buurt op wedstrijd is altijd wel lekker en soms kun je thuis zo vaak de proef doorrijden maar in wedstrijd setting is het soms toch anders. Een oefen rondje is niks mis mee :D