Moeder al dolgedraaid? Net weer fijn met mijn lakkiekakkielaarzen gereden. Hoop dat het andere paar bij de volgende lichting zit.
Moeders was maandag jarig: mam ik hen een kado voor je. Haar reactie: zijn je laarzen binnen? Dus moeders heeft t er zwaar mee hahaha. Al moet ik bekennen dat mijn paard met deze themp vrij heeft dus hoeven ze in iedergeval niet aan. Heb wel al eem setje bia langs zien komen op fb... Maar niet van iemand uit t topic geloof ik.
SkyMarian schreef:Zijn er al pakketjes binnengekomen Marije? *volverwachtingkloptonshart* Jaaaaa! Vandaag! Ik was pas om 10:00 thuis, maar een snel uitgepakt en ze zitten er echt in!!!
HindaFree schreef:Als die van mij er ook bij zijn kan je ze wel mee nemen naar castricum :pDie zijn er ook ja. Maak straks foto's
Leuk om hier alle mooie laarzen te zien. Ik kan niet wachten tot die van mij er zijn Heb er vannacht zelfs over gedroomd. Drama. Ik kreeg totaal andere laarzen dan ik besteld had, in de kleur wit en een heel rare hoogte..
Wat een gave laarzen zeg!!! Als ik al die laarzen zie krijg ik echt keuze stress, nu weet ik helemaal niet meer wat voor laarzen ik straks wil
Zouden ze zo iets ook hebben in deze kleur ben er helemaal verliefd er ophttp://www.google.nl/search?q=secchiari&hl=nl&biw=360&bih=512&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRyeiX24TOAhXCbxQKHbZ9B88Q_AUIBygB#imgrc=WW81WROvOzNFqM%3A