Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:BuenaVista,
Mag je jasje zo kort zijn? Ik vind het een mooie set. Maar in het reglement staat toch dat het jasje het zitvlak geheel of gedeeltelijk moet bedekken. Jouw jasje doet dat volgens mij niet.
Marjan1984 schreef:Ik ben nog op zoek naar een zwart jasje met cognac kleurige accenten. Heb er ooit een gezien met een ruitje in cognac. Was heel subtiel. Maar ja nu ben ik op zoek en vind ik het niet :-(
Citaat:Artikel 117 - Kledingvoorschriften
1. Correcte kleding is verplicht voor officials en deelnemers die zich binnen de - al dan niet afgesloten - ruimte van het wedstrijdterrein/de wedstrijdaccommodatie bevinden; deze regel is ook van toepassing op de voorlezer van de deelnemer.
2. Tenzij het verenigingstenue wordt gedragen dienen deelnemers tijdens de proef te verschijnen in:
a. een rij-jas, type colbert met knopen en platliggende revers, het zitvlak geheel of gedeeltelijk bedekkend.
b. een lichtgekleurd overhemd of lichtgekleurde dressuurblouse, Overhemden/dressuurblouses moeten lange of korte mouwen hebben en bij lange mouwen voorzien zijn van witte manchetten.
c. een witte, beige of gele rijbroek.
d. een bijpassende witte of gele plastron of stropdas, wanneer een dressuurblouses wordt gedragen is het dragen van een plastron niet verplicht.
e. een paar handschoenen.
f. een paar rijlaarzen of jodphurlaarsjes in combinatie met gelijkkleurige, gladleren/gladde kunstleren chaps.
g. een veiligheidshoofddeksel met norm EN-1384. Het is uitsluitend bij deelname vanaf de klasse Z1 paarden toegestaan een dressuurhoed of bolhoed te dragen. In Juniorenrubrieken is een veiligheidshoofddeksel verplicht. Vanaf 1 april 2013 is een veiligheidshoofddeksel met norm EN-1384 verplicht tot en met de klasse ZZ-Licht en alle afdelings- en teamdressuur. Alleen in de rubrieken voor Young Riders en in de klassen ZZ-Zwaar, Lichte, Midden en Zware Tour mag met een dressuurhoed of bolhoed gereden worden.
BuenaVista schreef:Goh, nooit geweten. Ik blijf er iig wel gewoon mee rijden. Vind m veel te mooi
lisaislisa schreef:BuenaVista schreef:
Ik vind je set erg gaaf!![]()
Het zwarte tuig is ook helemaal niet storend!
Heb je hier een bruine Charles owen op?
BuenaVista schreef:lisaislisa schreef:
Ik vind je set erg gaaf!![]()
Het zwarte tuig is ook helemaal niet storend!
Heb je hier een bruine Charles owen op?
Dank je!!! Heb idd de bruine Charles Owen op. Had voor de foto helaas mijn hoedje nog niet binnen. Tot eind van het jaar start ik met dit tenue en een donkerbruin hoedje.
Heb thuis een bruin zadel en bruin stang en trens. Helaas kan ik op dit paard met dat zadel niet rijden/zitten. Vandaar gewoon zwart!