Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:24

Pff ik vind sportbh's echt geweldig, maarre ik heb de juiste nog niet gevonden :=
Die van de hema (voor de yoga :+) gebruik ik voor het werk, zit heerlijk: geen last van afzakkende bandjes ed.

Maar voor het sporten ben ik nog steeds op zoek: de shockabsorber vond ik afschuwelijk zitten, na een maand toch weggedaan... en de overige hema bh's zijn niet tepelproof :+
Nu heb ik geen mega buste en fanatiek rijden doe ik niet, maar ik wil toch een tepelproof bh zo rond de 25 euro...
Wie o wie heeft dé tip voor de 'ik heb het koud en ik wil niet dat iedereen het kan zien' bh? :)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:31

geweldig topic := Bij het springen ook... of doorzitten bij het dressuur :=
Maar ff serieus. Ik heb een aardig grote cup dan moet je ze wel aardig afbinden :=
Maar bij sommige sport bhs zakken de bandjes erbij mij af :roll:

Knijn7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:56

Ik heb mijn sport bh gekocht bij divoza, merk shock absorber met een flexibele beugel erin. Ik ben er helemaal blij. De bandjes zijn op de schouder iets dikker. En naast de gewone rugsluiting zit er nog een extra haakje tussen je schouderbladen zodat je de bandjes aan elkaar vast kunt maken. Op deze manier zakken de bandjes tijdens het rijden niet af. Ik heb er dan wel wat voor betaald, maar ben er echt super blij mee!! :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:58

MelisXFeikje schreef:
Maar ff serieus. Ik heb een aardig grote cup dan moet je ze wel aardig afbinden :=

Dan moet je een sportbh nemen die op de rug gekruist is ;)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:01

Janine1990 schreef:
MelisXFeikje schreef:

Dan moet je een sportbh nemen die op de rug gekruist is ;)

Danku :Y)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:07

Knijn7 schreef:
Ik heb mijn sport bh gekocht bij divoza, merk shock absorber met een flexibele beugel erin. Ik ben er helemaal blij. De bandjes zijn op de schouder iets dikker. En naast de gewone rugsluiting zit er nog een extra haakje tussen je schouderbladen zodat je de bandjes aan elkaar vast kunt maken. Op deze manier zakken de bandjes tijdens het rijden niet af. Ik heb er dan wel wat voor betaald, maar ben er echt super blij mee!! :)

Jaaaaaa die heb ik ook, topding!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:28

Knijn7 schreef:

Is dat deze?:
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/listImages/500pix/g33786.jpg
Ik ben ook op zoek naar goede sport bh, en deze lijkt me wel ideaal! :)
Heb je bij deze geen last van dat je je tepels erdoor ziet ? :o waar vuurneon 't eerder al over had :)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:14

Fantabulouss schreef:
Knijn7 schreef:

Is dat deze?:
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/listImages/500pix/g33786.jpg
Ik ben ook op zoek naar goede sport bh, en deze lijkt me wel ideaal! :)
Heb je bij deze geen last van dat je je tepels erdoor ziet ? :o waar vuurneon 't eerder al over had :)

Nee ik heb een ander?! Meer model BH , licht voorgevormd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:21

Dat valt mij wel op, dat veel sportbh's toch niet echt wat padding erin hebben (misschien zijn het de mannen die ze ontwerpen en graag vrouwen die het koud hebben willen zien haha). Of er zit zo'n vreselijke naad over de tepels.... wie dat bedacht heeft? :?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:24

vuurneon schreef:
Dat valt mij wel op, dat veel sportbh's toch niet echt wat padding erin hebben (misschien zijn het de mannen die ze ontwerpen en graag vrouwen die het koud hebben willen zien haha). Of er zit zo'n vreselijke naad over de tepels.... wie dat bedacht heeft? :?

Ja, die naad, dat is wel vervelend inderdaad. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:29

en niet te vergeten: oh zo charmant hahaha :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:33

vuurneon schreef:
en niet te vergeten: oh zo charmant hahaha :+

Na het douchen is het bij mij wel weer weg.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:43

ah kijk, dat is goed om te horen! :)

Heeft de C&A wel een beetje keus in sportbh's ? Wil zaterdag toch maar de stad in voor een fatsoenlijke sportbh waarbij de tepel gewoon verborgen blijft.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:48

vuurneon schreef:
ah kijk, dat is goed om te horen! :)

Heeft de C&A wel een beetje keus in sportbh's ? Wil zaterdag toch maar de stad in voor een fatsoenlijke sportbh waarbij de tepel gewoon verborgen blijft.

Een goed sportbh koop je NIET bij de C&A of Hema of zo....Echt naar een lingeriespeciaalzaak of nog liever een sportwinkel of paardenshop! Alleen daar verkopen ze de stevige die je nodig hebt. Onder de 25 euro kan je er eigenlijk al vanuit gaan dat het kwalitatief niet voldoende is...Eén troost: met zo'n goede doe je echt jaren!! Die verslappen nl niet!

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:53

Perry Sport heeft er verschillende. Eerlijk gezegd heb ik ze bij de paardenshop waar ik kom, nog nooit gezien. Ik weet wel dat Epplejack ze verkoopt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:55

HalloDan: heb je ook wel gelijk in hoor :j Wil best investering in mijn dames. Maar ik wil eerst even kijken en testen bij de lagere prijsklasse (vooral omdat mijn borstomvang veranderd, ben in vrij korte tijd van 85B naar 80B gegaan en ik weet niet waar het stopt)
(had 1 van de Hema die echt goed ondersteunde, maar die liet de tepel weer erdoor piepen en dat stoorde mij mateloos :+ Die kon weer terug.).

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:13

vuurneon schreef:
HalloDan: heb je ook wel gelijk in hoor :j Wil best investering in mijn dames. Maar ik wil eerst even kijken en testen bij de lagere prijsklasse (vooral omdat mijn borstomvang veranderd, ben in vrij korte tijd van 85B naar 80B gegaan en ik weet niet waar het stopt)
(had 1 van de Hema die echt goed ondersteunde, maar die liet de tepel weer erdoor piepen en dat stoorde mij mateloos :+ Die kon weer terug.).

Maar je kan dit dus niet testen en kijken omdat het kwaliteitsverschil gewoon enorm is! En een goede Hema sportbh ben ik nog niet tegen gekomen...veel te rekbaar!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:17

HalloDan schreef:
vuurneon schreef:

Maar je kan dit dus niet testen en kijken omdat het kwaliteitsverschil gewoon enorm is! En een goede Hema sportbh ben ik nog niet tegen gekomen...veel te rekbaar!!

En toch vinden ziekenhuizen deze bh helemaal geweldig! :?
Niet alleen voor bij borstoperaties, ook voor bij het sporten.

:? :? :?

Moet zeggen, ik vond het een hele verbetering ten opzichte van de bh die ik daarvoor had... Maar het weegt lang niet op tegen een shockabsorber... Snap niet dat m'n moeder dat nog prettig vindt. Als ik het verschil zie met de hema-bh op spinning en met de sa op spinning... Ik ga helemaal los.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:20

Maar je kan dit dus niet testen en kijken omdat het kwaliteitsverschil gewoon enorm is! En een goede Hema sportbh ben ik nog niet tegen gekomen...veel te rekbaar!![/quote]

En toch vinden ziekenhuizen deze bh helemaal geweldig! :?
Niet alleen voor bij borstoperaties, ook voor bij het sporten.

:? :? :?

Moet zeggen, ik vond het een hele verbetering ten opzichte van de bh die ik daarvoor had... Maar het weegt lang niet op tegen een shockabsorber... Snap niet dat m'n moeder dat nog prettig vindt. Als ik het verschil zie met de hema-bh op spinning en met de sa op spinning... Ik ga helemaal los.[/quote]

Nouja waarschijnlijk weten zij niet beter gok ik zo!! Maar als je eenmaal een echt goede hebt gehad dan wil je nooit meer zo'n goedkoop rekbaar ding hé? En uiteindelijk IS het niet eens duurder omdat die duurdere gewoon veel langer goed blijven.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:23

HalloDan schreef:
Nouja waarschijnlijk weten zij niet beter gok ik zo!! Maar als je eenmaal een echt goede hebt gehad dan wil je nooit meer zo'n goedkoop rekbaar ding hé? En uiteindelijk IS het niet eens duurder omdat die duurdere gewoon veel langer goed blijven.

Toch wel slecht van zo'n arts. Maargoed...

Nee, inderdaad, nooit meer zo'n cheapass wannabe sportbh.. :n Wel tijd om nog een dure aan te schaffen. Beter mee dan om verlegen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:27

HalloDan: ik heb het dus wel geprobeerd. Ik heb ervaring met de shockabsorber en de Hema Bh: en eerlijk gezegd... ik vond de hema bh een stuk fijner (afgezien van de nippleview :+)! Natuurlijk is mijn huidige Hema BH van het allerlaagste level (Yoga :+) absoluut niet geschikt voor het paardrijden, dus daar zoek ik wel vervanging voor.
T is ook een kwestie van smaak en bouw :j

En het gaat ook wel minder lang mee die goedkopere, maar ja; als ik dat wel lekkerder vind zitten ga ik natuurlijk niet weer meer dan 40 euro uitgeven aan iets wat ik geen succes vond := (maar ik probeer zaterdag wel zoveel mogelijk typen uit, alle prijsklassen)

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 17:26

In het zkh kreeg ik 20 jaar terug het advies de Triumph sport te kopen na de bvk. Helaas zijn die niet meer te koop. Ook niet voldoende ondersteuning bij paardrijden. Die Triumph werd toen aangeraden vanwege de voorsluiting (voornamelijk).
En afzakkende bandjes wat ik eerder las: is dat niet een kwestie van de schouderbandjes wat strakker zetten?????

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:53

Doet het geen pijn dat ze zo samengenepen worden?
(vraag aan de mensen met een grote cup)
Ik vind bijvoorbeeld die van sapph goed zitten en niet pijnlijk,
en met die vele bandjes zijn ze ook stevig =)
Nu wil ik ook een sportbeha gaan kopen, maar ik vind het er ongelooflijk pijnlijk uit zien =S

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:55

Carowl schreef:
Doet het geen pijn dat ze zo samengenepen worden?
(vraag aan de mensen met een grote cup)
Ik vind bijvoorbeeld die van sapph goed zitten en niet pijnlijk,
en met die vele bandjes zijn ze ook stevig =)
Nu wil ik ook een sportbeha gaan kopen, maar ik vind het er ongelooflijk pijnlijk uit zien =S

Is D groot genoeg? Ik heb er totaal geen last van, het zijn geen spieren die je samenknijpt, gewoon weefsel. Het is pijnlijker om zonder te rijden dan met.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:59

Hierboven reageerde iemand met een F cup (dat is voor mij gelukkig verleden tijd _/-\o_ ) maar die had een Anita gekocht waar ze blij me was, dacht ik?