Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadita schreef:Ik heb afgelopen weekend een Mondoni rijbroek gekocht met kunstlederen zitvlak. Die vallen echt wel groot.
En rekken heel erg mee.
Kwaliteit is echter niet zo mooi als Pikeur of Cavallo....
linky schreef:Ik heb nog nooit een rijbroek op 60 graden gewassen................... altijd op 40 en ze worden prima schoon.
Dat een broek 60 graden aan moet kunnen vind ik wel erg veel gevraagd.
WinBinChes schreef:Gut je moet je broeken waar je mee in de mest zit toch gewoon op graadje of 60 kunnen wassen..... Vind het echt slecht als ze dan al stuk gaan. Met een koude was haal je niet alle viezigheid uit de stof. Geen fullfilies voor mijn dan, dus goed om te weten. Met andere broeken nooit problemen gehad op 60 graden.
Evelyne79 schreef:sambagirl schreef:Ik heb een hele fijne Eurostar rijbroek in de aanbieding, maat 48, soepel materiaal. Ik ben van vorm veranderd en heb in verhouding een slanke taille, deze zit dus voor geen meter meer bij mij. Dus mocht je interesse hebben:
.
Welk model is het, wat is de tailleband in cm's ?
linky schreef:Sambagirl vertel je even wat het wordt?
Ik heb ook een smalle taille met forse benen, meestal als ze goed om mijn benen zitten, kan er een koikarper om mijn taille zwemmen....................
miccamaaike schreef:ik vind mondoní's op zich prima, ook mooi goedkoop, maar ze worden wel heel snel lelijk vind ik... heb overigens nooit problemen met kuiten oid, maar misschien is kuitmaat 45 voor mijn maat nog wel redelijk normaal